Διαβάστηκε από 43621αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/6/2009
Νέο Peugeot 3008 1,6 120HP: Σταθερό και άνετο
Με εμφάνιση που θυμίζει όχημα ελευθέρου χρόνου, εσωτερικό με πολυχρηστικά στοιχεία και διαστάσεις μικρομεσαίου MPV, το νέο 3008 τοποθετείται στην κατηγορία των crossover οχημάτων, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα αγοραστών.
Οι ολοένα και πιο σύνθετες απαιτήσεις των καταναλωτών έχουν ωθήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες στο να εφευρίσκουν προϊόντα που να τις καλύπτουν όσο το δυνατόν με τον καλύτερο τρόπο, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται νέες κατηγορίες. Μία από τις ανερχόμενες και αναπτυσσόμενες είναι αυτή των crossover αυτοκινήτων, τα οποία συνθέτουν χαρακτηριστικά από δύο ή περισσότερες, όπως συμβαίνει και με το 3008, που προσαρμόζει στοιχεία από τα SUV και τα MPV. Γεγονός που μαρτυρά και η εξωτερική του εμφάνιση, η οποία αποτελεί μία μείξη των δύο εν λόγω κατηγοριών, αν και δεν εφοδιάζεται σε καμία έκδοση με 4κίνηση.
Γνώριμο από μπροστά, νέο πίσω Κοιτώντας από μπροστά το 3008, η σχεδίασή του μαρτυρά την καταγωγή του, όπως είναι τα τριγωνικά μεγάλα φωτιστικά σώματα, η ευμεγέθης κυψελωτή μάσκα και ο ογκώδης προφυλακτήρας. Από το πλάι διακρίνονται τα τονισμένα τόξα στους θόλους των τροχών, ενώ στο πίσω μέρος, που είναι κάπως απρόσωπο, το ενδιαφέρον εστιάζεται στα ιδιόμορφου σχήματος φανάρια με το κόκκινο κάλυμμα. Παράλληλα, το 3008 έχει αναπτυχθεί με βάση την πλατφόρμα του 308, με το οποίο μοιράζεται τους κινητήρες και πολλά επιμέρους μηχανικά τμήματα. Ωστόσο εξωτερικά δε μοιάζουν σχεδόν καθόλου, ενώ και από πλευράς διαστάσεων, το 3008 είναι μεγαλύτερο σε μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο κατά 89, 22, 141 και 5 χλστ. αντίστοιχα από το 5θυρο 308.
Εξωτερικές διαστάσεις:
Μήκος: 4.365 χλστ., πλάτος: 1.837 χλστ., ύψος: 1.639 χλστ. και μεταξόνιο: 2.613 χλστ.
Συν & Πλην (+): Πρακτικότητα εσωτερικού, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση ταμπλό, ποιότητα κατασκευής, χώρος αποσκευών, θέση οδήγησης
(-): Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, όχι ιδιαίτερα κομψό εξωτερικά
ESP με 5 προγράμματα
Στον προαιρετικό εξοπλισμό (+500 ευρώ) του 3008 περιλαμβάνεται το σύστημα Grip Control, το οποίο συνδυάζεται μόνο με ελαστικά λάσπης-χιονιού και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Αυτό είναι ενσωματωμένο με το ESP και έχει 5 διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας: ένα με το ESP σε κανονική λειτουργία, το all terrain mode, όταν το αυτοκίνητο κινείται σε λάσπη, υγρό γρασίδι κ.ά., το sand mode, όταν βρίσκεται στην άμμο, το snow mode για το χιόνι και μια ακόμα επιλογή, με το ESP πλήρως απενεργοποιημένο, μέχρι όμως τα 50 χλμ./ώρα.
¶μεσα διαθέσιμο από 18.390 ευρώ
Το 3008 βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις της Peugeot και διατίθεται με δύο κινητήρες 1,6 λτ., με ονομαστική ισχύ 120 και 150 (turbo) ίππων αντίστοιχα. Η φθηνότερη έκδοση κοστίζει 18.390 ευρώ και περιλαμβάνει ESP, 6 αερόσακους, ηχοσύστημα και όλες σχεδόν τις ηλεκτρικές ανέσεις. Με το μηχανικό σύνολο των 150 ίππων, η τιμή του ξεκινάει από 22.480 ευρώ, μαζί με πρόσθετα στοιχεία στον εξοπλισμό, έναντι της βασικής των 120 ίππων.