Διαβάστηκε από 23609αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/6/2009
Πολύ καλή οδική συμπεριφορά και ικανοποιητική ακαμψία
Το 308 CC κινείται με ασφάλεια και άνεση στα μακρινά ταξίδια, σε συνδυασμό και με τον πολύ καλό κινητήρα των 157 πραγματικών ίππων.
Πολλές είναι οι αλλαγές που φέρει και στον τομέα των αναρτήσεων το 308 CC σε σχέση με το προκάτοχο 307 CC, παρά το γεγονός ότι δεν άλλαξε η δομή τους (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω). Πιο συγκεκριμένα, αυξήθηκαν τα μετατρόχια κατά 29 και 15 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ σε σχέση με το 308 χάτσμπακ, έχει μειωθεί η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος κατά 12 χλστ. εμπρός και 8 χλστ. πίσω και έχει μεγαλώσει η διάμετρος της μπροστινής αντιστρεπτικής δοκού (από 20 σε 22 χλστ.). Επιπλέον, έχει αυξηθεί και η στρεπτική ακαμψία, χάρη στις πρόσθετες ενισχύσεις που έχουν γίνει στις εμπρός κολόνες και στο δάπεδο. Κάτι που γίνεται άμεσα αισθητό, αφού με την οροφή κλειστή δεν παρατηρούνται ταλαντώσεις και τριγμοί, ενώ και όταν ανοίξει, οι στρεβλώσεις είναι πιο περιορισμένες σε σχέση με το 307 CC. Επιπλέον, το αυτοκίνητο είναι σταθερό και αποπνέει ασφάλεια κινούμενο στις ευθείες των εθνικών οδών σε υψηλές ταχύτητες, με το τιμόνι να έχει το απαραίτητο βάρος και "ζύγισμα". Πολύ καλή οδική συμπεριφορά εμφανίζει και στις στροφές, αν και θα θέλαμε καλύτερη πληροφόρηση από το τιμόνι, ενώ το ESP, το οποίο δεν απενεργοποιείται πλήρως, αυξάνει την ενεργητική ασφάλεια. Σε πολύ καλά επίπεδα κυμαίνεται και η προσφερόμενη άνεση, ενώ η προσεγμένη ηχομόνωση είναι ένα ακόμα στοιχείο που εκτιμάται στα ταξίδια.