Διαβάστηκε από 20210αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/6/2009
Καλός σε απόδοση και με κορυφαίες ρεπρίζ
Το 1,4 turbo μοτέρ των 120 ίππων της MiTo εμφανίζει θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα από τις χαμηλές κιόλας στροφές, αν και η απόδοσή του είναι καλύτερη πάνω από τις 3.000 σ.α.λ. Πολύ καλή είναι η απόκρισή του στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, ειδικά όταν έχει επιλεγεί η θέση "Dynamic" στο σύστημα D.N.A. Από πλευράς επιδόσεων, στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος της 120άρας MiTo στις μετρήσεις μας είναι μέτριος με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας. Ωστόσο, αυτό δεν οφείλεται τόσο στην απόδοση του κινητήρα, όσο στην παρεμβατικότητα του VDC κατά την εκκίνηση, το οποίο "φρενάροντας" τους εμπρός τροχούς, έτσι ώστε να βρουν πρόσφυση, αφαιρεί πολύτιμα δευτερόλεπτα. Στις ρεπρίζ η MiTo εμφανίζει, αντίθετα, εξαιρετικούς χρόνους. Όσον αφορά, τέλος, στο 5άρι μηχανικό κιβώτιο, η κλιμάκωσή του είναι καλή, όμως ο επιλογέας έχει χαλαρή αίσθηση και προσφέρει μέτριο "κούμπωμα".