Διαβάστηκε από 24211αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/6/2009
Ευχάριστο και ευκολοδήγητο
Το νέο Kia Soul έχει στηθεί έτσι ώστε το αυτοκίνητο να προσφέρει μια όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Η ανάρτηση λοιπόν με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ειδικά για τις ευρωπαϊκές αγορές, ενσωματώνει πιο "σφιχτά" αμορτισέρ, προς όφελος των δυναμικών χαρακτηριστικών του οχήματος. Αντίστοιχα, το μακρύ μεταξόνιο και τα πλατιά μετατρόχια φροντίζουν ώστε το Soul να προσφέρει αυξημένη σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο και σε υψηλές ταχύτητες. Σε πιο απαιτητικές διαδρομές, οι αντιδράσεις του Soul είναι προβλέψιμες με τη σύμπραξη του στάνταρ ESP, το οποίο εξαλείφει τις όποιες τάσεις αποσταθεροποίησης του πίσω τμήματος σε καταστάσεις κοντά στο όριο. Το σύστημα διεύθυνσης, από την πλευρά του, με ηλεκτρική υποβοήθηση, έχει το απαιτούμενο βάρος που χρειάζεται, όμως δε λείπει μια ασάφεια, που δε βοηθά σε πιο γρήγορους ρυθμούς. Από την άλλη, μέσα στην πόλη το τιμόνι δε θα δυσκολεύσει τον οδηγό κατά τους ελιγμούς και το παρκάρισμα. Περνώντας τώρα στον τομέα της άνεσης, η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης θα περίμενε κανείς ότι περιορίζει κάπως τα επίπεδα, κυρίως κατά το πέρασμα εγκάρσιων ανωμαλιών, όμως τελικά η απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος κρίνεται πολύ καλή. Όσον αφορά στα φρένα, τέλος, η αίσθηση είναι καλή, ενώ η αποτελεσματικότητά τους κρίνεται μέτρια.
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας, αντιστρεπτική
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.)
45,4
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού
2,8
Διάσταση ελαστικών
205/55 R16
Στην ευθεία, το Kia Soul χαρακτηρίζεται για τη σταθερότητα που εμφανίζει ακόμη και σε πιο υψηλές ταχύτητες.
Στις στροφές, το Soul είναι ευχάριστο και ανάλογα με τις συνθήκες διασκεδαστικό. Το στάνταρ ESP αυξάνει τα επίπεδα της ενεργητικής ασφάλειας.