Διαβάστηκε από 949αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/7/2009
Στην παραγωγή τέλη 2009 - αρχές 2010
Με εμφαντικό look, κινητήρες τελευταίας τεχνολογίας και πολλές "υποσχέσεις" για δυναμικό οδηγικό χαρακτήρα, η νέα 5θυρη Alfa Romeo Milano θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη της μικρομεσαίας 147.
8C Competizione
Δίνοντας τις γενικές κατευθύνσεις και στη σχεδίαση της MiTo, η κορυφαία 8C Competizione αποτελεί πραγματική έμπνευση για μία φίρμα που πραγματικά δείχνει να αναγεννιέται. Eπόμενη κίνηση λοιπόν της ιταλικής φίρμας είναι να χρησιμοποιήσει τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της 8C και στο αμάξωμα της αντικαταστάτριας της 147, δηλαδή της Milano.
Αυτό είναι το πίσω άκρο της Alfa Romeo Mito. Ανάλογα σχεδιαστικά πρότυπα, κυρίως σε φανάρια και προφυλακτήρα, αναμένεται να ακολουθήσει και η Milano.
Γνήσια ιταλική φινέτσα
Η νέα λοιπόν σχεδιαστική ταυτότητα της Alfa Romeo κυριαρχεί και στο αμάξωμα της Milano, όπως βλέπουμε και στην αποκλειστική κατασκοπευτική φωτογραφία. Το μικρομεσαίο μοντέλο της ιταλικής φίρμας δείχνει άκρως ελκυστικό και στιλιστικά ξεχωριστό, με το εμπρός άκρο του να προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από τη MiTo. Ωοειδή φωτιστικά σώματα, κάθετα τοποθετημένη μάσκα, συμμετρικά σχεδιασμένες καμπύλες και δυναμικές καθαρές γραμμές δημιουργούν ένα πολύ ενδιαφέρον αισθητικό αποτέλεσμα, το οποίο είναι βέβαιο πως θα καταφέρει να τραβά τα βλέμματα απ' όπου και αν περνά.
Σε πλατφόρμα "πολυεργαλείο"
Η πλατφόρμα με την κωδική ονομασία "C-Evo" στην οποία θα βασιστεί η νέα Milano έχει το δικό της ξεχωριστό ενδιαφέρον για την Alfa Romeo. Είναι η ίδια πλατφόρμα σε τροποποιημένη εκδοχή της οποίας θα "πατήσει" και ο διάδοχος της 159, ενώ με τα νέα δεδομένα που έφερε η συμφωνία του ομίλου Fiat με την Chrysler, δεν αποκλείεται να δούμε τη C-Evo και σε μελλοντικά μοντέλα της αμερικάνικης φίρμας.
Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για "ευέλικτη" πλατφόρμα, η οποία, αν και με τα μέχρι τώρα δεδομένα φαίνεται πως -τουλάχιστον σε μικρά και μικρομεσαία μοντέλα- θα φέρει πίσω ανάρτηση από ημιάκαμπτο άξονα ή πολλαπλούς συνδέσμους. Αυτό το ερωτηματικό παραμένει αναπάντητο και για την περίπτωση της Milano, η οποία, πάντως, κατά πάσα πιθανότητα θα εφοδιάζεται με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.
Mε μικρούς τούρμπο κινητήρες
Η νέα γενιά κινητήρων βενζίνης MultiAir μικρής χωρητικότητας με τούρμπο του ομίλου Fiat εξασφαλίζει ανταγωνιστικές επιδόσεις, ελεγχόμενη κατανάλωση και περιορισμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Έτσι, η γκάμα της Milano θα περιλαμβάνει σίγουρα το 1.400άρη κινητήρα MultiAir άμεσου ψεκασμού που θα δούμε πρώτα στην Αlfa Romeo MiTo, σε εκδόσεις ατμοσφαιρικές αλλά και με τούρμπο και ιπποδυνάμεις που θα ποικίλλουν μεταξύ 105, 135 και 170 ίππων.
Tέλος, δεν αποκλείεται στην γκάμα της Milano να δούμε και καθαρόαιμη σπορ έκδοση GTA, με τούρμπο κινητήρα 1,75 λίτρων - 230 ίππων περίπου.
Με εργοστασιακό DNA…
Όπως και η MiTo, έτσι και η Minalo θα διαθέτει ειδικό, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο εμπρός διαφορικό, το οποίο φρενάρει -σε συνεργασία με το ESP- τον εσωτερικό τροχό όταν το αυτοκίνητο στρίβει με μεγάλη ταχύτητα και υπάρχει απώλεια πρόσφυσης στον εμπρός άξονα.
Το εν λόγω διαφορικό συνεργάζεται και με το σύστημα που η Alfa Romeo ονομάζει "D.N.A". Αυτά είναι τα αρχικά των 3 λειτουργιών του εν λόγω συστήματος, που μέσω ειδικού διακόπτη μπορεί να επιλέξει ο οδηγός (Dynamic, Normal, All Wheather) και οι οποίες επεμβαίνουν σε τιμόνι, απόκριση γκαζιού και στον τρόπο λειτουργίας του ηλεκτρονικού διαφορικού, ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.