Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/7/2009
Πρώτη επαφή
Νέο Lexus IS 250C
Κόντρα στο (ευρωπαϊκό) κατεστημένο
Διαβάστηκε από 626 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/7/2009
Ανεση και την υψηλή ποιότητα κύλισης ενισχύουν τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του αυτοκινήτου
Το μοναδικό premium μεσαίο ιαπωνικό κουπέ - κάμπριο, το νέο IS 250C, συνδυάζει την πολυτέλεια με το δυναμισμό και το "life style" χαρακτήρα του διττού αμαξώματος.
Tο νέο Lexus IS 250C, το οποίο είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα διατηρεί τις βασικές αρχές της Lexus, όπως τα υψηλά επίπεδα ποιότητας και ασφάλειας και τον πολυτελή χαρακτήρα της φίρμας, αλλά ταυτόχρονα είναι πιο δυναμικό και νεανικό σε εμφάνιση από το αντίστοιχο σεντάν. Έτσι, εκτός από το γεγονός ότι εμπλουτίζει την γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας στη μεσαία πολυτελή κατηγορία, στοχεύει στο να προσελκύσει εκείνους τους πελάτες που αναζητούν μια εναλλακτική πρόταση από τα καθιερωμένα ευρωπαϊκά κάμπριο μοντέλα.
Κομψό και ελκυστικό
Εξωτερικά, το IS 250C, σε σύγκριση με το 4θυρο μοντέλο, έχει διατηρήσει λίγα στοιχεία, όπως καπό, φανάρια, χειρολαβές και εξωτερικούς καθρέφτες. Κοιτώντας το από μπροστά εμφανίζεται κομψό και επιθετικό, ωστόσο πίσω δεν είναι το ίδιο ισορροπημένο αισθητικά όταν είναι ανοιχτό, λόγω του υπερ-υψωμένου τρίτου όγκου. Ίσως πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά παρουσιάζεται με την οροφή κλειστή. Σχετικά, τέλος, με τις διαστάσεις, να αναφερθεί πως το κουπέ - κάμπριο έχει το ίδιο μεταξόνιο με το σεντάν (2.730 χλστ.), είναι όμως πιο μακρύ, πλατύ και χαμηλότερο, με αντίστοιχες διαστάσεις 4.635 x 1.800 x 1.415 χλστ.
Στο δρόμο: Έμφαση στην άνεση
Πολλές είναι οι αλλαγές που έχει στο πλαίσιο και στις αναρτήσεις το "ανοιχτό" IS 250, προς όφελος της ακαμψίας και της άνεσης αντίστοιχα. Το μεσαίο ιαπωνικό κουπέ - κάμπριο φέρει πληθώρα ενισχύσεων, όπως στην κολόνα του παρ μπριζ, στα μαρσπιέ και στο δάπεδο, επιτυγχάνοντας ικανοποιητική ακαμψία, όπως διαπιστώσαμε στους δρόμους της Νίκαιας (Γαλλία), χωρίς όμως να φτάνει το πρότυπο της κατηγορίας, τη Σειρά 3 της BMW. Παράλληλα, ο οδηγός εκτιμάει αμέσως την προσφερόμενη άνεση και την υψηλή ποιότητα κύλισης, στοιχεία που ενισχύουν τον ταξιδιάρικο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς σε στροφές δε λείπουν οι υποστροφικές τάσεις, παρά την κίνηση στους πίσω τροχούς, οι οποίες εξαλείφονται εν τη γενέσει τους από το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας. Επιπλέον, το μοναδικό μοτέρ των 2,5 λτ. με τους 208 ίππους συνδυάζεται αποκλειστικά με 6τάχυτο αυτόματο - σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, επιτυγχάνοντας σβέλτες επιταχύνσεις.
Εσωτερικό - χώροι: Πολυτελές με παραχωρήσεις πίσω
Στο εσωτερικό το σκηνικό είναι ανάλογο με του σεντάν μοντέλου, με τη μόνη διαφορά να αφορά στο φωτισμό του πίνακα οργάνων. Από πλευράς κατασκευής έχει γίνει ευρεία χρήση μαλακών πλαστικών πολύ καλής ποιότητας με αντίστοιχο φινίρισμα, ενώ την πολυτελή εικόνα ενισχύουν οι στάνταρ δερμάτινες επενδύσεις. Στους χώρους, οι εμπρός επιβάτες δε θα συναντήσουν κάποιο πρόβλημα, ενώ οι 2 πίσω έχουν στη διάθεσή τους επαρκή αέρα για τα γόνατα, όχι όμως και ωφέλιμο πλάτος και ύψος. Επιπλέον, αναφορικά με το χώρο αποσκευών, με την οροφή κλειστή η χωρητικότητά του ανέρχεται στα 420 λίτρα και όταν ανοίγει περιορίζεται στα 165 λίτρα.

Εξοπλισμός - τιμή
Εξοπλισμός: VSC, 6 αερόσακοι, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, 2ζωνικός κλιματισμός, cruise control, αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος, δερμάτινα καθίσματα θερμαινόμενα και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και ηχοσύστημα. Τιμή: από 53.500 ευρώ

Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Κυβισμός (κ.εκ.)2.500
ΚύλινδροιV6
Βαλβίδες24
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)208/6.400
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)252/4.800
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)9,0
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)210
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)9,3
Εκπομπές C02 (γρ./χλμ.)219
Βάρος (κιλά)1.730
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Αλουμινένια οροφή η οποία ανοίγει σε 20 δλ.
Η οροφή του IS 250C αποτελείται από τρία μέρη και ανοίγει σε 20 δευτερόλεπτα. Φέρει ανάλογο μηχανισμό με αυτή του Lexus SC και για να αναδιπλωθεί μπαίνουν σε λειτουργία 15 μοτέρ και 37 αισθητήρες. Έχει προβλεφθεί μάλιστα να εξετάζεται ακόμα και η απόσταση από το πίσω όχημα. Αν αυτή είναι μικρότερη από 25 εκ., τότε η οροφή δεν ανοίγει (γιατί διαφορετικά θα βρει η πίσω πόρτα). Αν είναι από 35 μέχρι 45 εκ., τότε ανοίγει, αλλά ταυτόχρονα ειδοποιείται από το όχημα ο οδηγός, ενώ αν αυτή είναι πάνω από 45 πόντους, τότε η διαδικασία ολοκληρώνεται άμεσα.

Η ανάρτηση του IS 250C είναι πιο μαλακή από εκείνη του σεντάν προς όφελος της υψηλότερης άνεσης, ενώ η στιβαρότητα του πλαισίου ικανοποιεί.

Το εσωτερικό διακρίνεται για την πολυτελή του ατμόσφαιρα, ωστόσο από πλευράς χώρων οι δύο πίσω επιβάτες θα κληθούν να κάνουν παραχωρήσεις.