ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  14/7/2009
TEST
Octavia5 με σπορ DNA
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 28796 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/7/2009
Με GT χαρακτήρα
Ιδιαιτερότητα της έκδοσης RS είναι το γεγονός ότι μπορεί με την ίδια ευκολία να καλύψει τις οικογενειακές όσο και τις σπορ ανησυχίες του οδηγού της. Είναι πρακτική και εύκολη στην καθημερινή οδήγηση, ωστόσο δύναται να αντεπεξέλθει με ευκολία και σε γρήγορες καταστάσεις. Αυτό που όμως την κάνει ξεχωριστή, είναι η ευκολία της να κινηθεί σε ανοιχτό δρόμο. Η ανάρτηση, που αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, διαθέτει μεγαλύτερες αντιστρεπτικές και σκληρότερα αμορτισέρ ελατήρια, σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Η ρύθμισή της δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σκληρή σε καμία περίπτωση, αντίθετα, μάλιστα, αφού σε πολλές περιπτώσεις ίσως να φανεί και μαλακή. Εκείνη προσφέρει σταθερότητα στον οδηγό σε κάθε ταχύτητα και πολύ καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες της, ενώ και η ποιότητα κύλισης συγκαταλέγεται στα ατού της. Σε δρόμο με στροφές, η δύναμη του κινητήρα και η ελαστικότητά του είναι σε θέση να σπάσουν εύκολα την πρόσφυση στους εμπρός τροχούς, με την υποστροφή που θα ακολουθήσει να διορθώνεται εύκολα και χωρίς απότομες αντιδράσεις. Το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας ESP σε τέτοιες περιπτώσεις κρίνεται εκ των ουκ άνευ, επιτρέποντας με τη διακριτική του λειτουργία την επίτευξη μεγάλων μέσων ωριαίων ταχυτήτων. Το σύστημα διεύθυνσης είναι πολύ καλό σε αίσθηση και χαρακτηρίζεται άμεσο στις εντολές του οδηγού, ενώ τα φρένα, που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους στον εμπρός άξονα και απλούς στον πίσω, ακινητοποιούν με ευκολία το αμάξωμα των 1,4 τόνων και παρουσιάζουν και καλή αίσθηση.
Η σταθερότητα και η κατευθυντικότητα της Octavia5 RS είναι πολύ καλή σε μεγάλες ταχύτητες.
H ανάρτηση χαρακτηρίζεται ιδανική σε ρύθμιση, συνδυάζοντας την άνεση και τη δυναμική οδική συμπεριφορά με πολύ αξιόλογο τρόπο.
Η υποστροφή είναι έκδηλη όταν ο οδηγός επιμείνει στο γκάζι, εφ' όσον όμως το ESP τεθεί εκτός λειτουργίας. Η διόρθωσή της, πάντως, είναι εύκολη και δε χρειάζεται επιπλέον ενέργειες από τον οδηγό, εκτός από περιορισμό στην πίεση του γκαζιού.

 
 Ανανεωμένη Skoda Octavia5 RS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας - Επιδόσεις
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή-Βαθμολογία