ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/9/2009
TEST
Νέα Mercedes E 250 CGI BlueEFFICIENCY
Η χρυσή τομή!
Διαβάστηκε από 9666 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/9/2009
Στο δρόμο, η E 250 διακρίνεται για τα αυξημένα επίπεδα άνεσης που προσφέρει
Η E-Class αποκτά το νέο 1,8 turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού της Mercedes και, ειδικά στην ισχυρότερη έκδοση των 204 ίππων, καταφέρνει να συνδυάσει με ιδανικό τρόπο τη χαμηλή κατανάλωση με τις πολύ καλές επιδόσεις.
Η 4η γενιά της Mercedes E-Class λανσαρίστηκε στη χώρα μας τον Απρίλιο, αρχικά μόνο με τους ισχυρούς V6 και V8 κινητήρες. Πριν λίγες ημέρες όμως, προστέθηκαν στην γκάμα οι σαφώς πιο εμπορικές εκδόσεις, με το νέο 1.800άρη turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού της Mercedes σε απόδοση 184 (E 200) και 204 ίππων (E 250). Το μοτέρ αυτό εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου σε συνδυασμό με τις πολύ καλές επιδόσεις, γεγονός ιδιαίτερα αντιληπτό στην έκδοση E 250 BlueEFFIICIENCY της δοκιμής μας.
Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο, η E 250 διακρίνεται για τα αυξημένα επίπεδα άνεσης που προσφέρει η ανάρτησή της, η οποία απορροφά με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, η πισωκίνητη γερμανική μπερλίνα παρουσιάζεται συνολικά ουδέτερη, με τη σύμπραξη βέβαια του ESP. Σε περίπτωση απενεργοποίησής του όμως και κυρίως σε μια "σφιχτή" διαδρομή, απαιτείται σύνεση στο γκάζι, για να μην εμφανιστεί υπερστροφή. Τα φρένα, από την πλευρά τους, έχουν καλή απόδοση, ενώ το τιμόνι παραμένει σχετικά ελαφρύ και με μια μικρή ασάφεια στην ευθεία.
Κινητήρας - Κιβώτιο
Η ισχυρότερη εκδοχή του νέου 1.800άρη turbo της Mercedes εφοδιάζει την E 250 της δοκιμής. Με ισχύ 204 ίππων και πολύ καλή ροπή 310 Nm από τις 2.000 στροφές, το μοτέρ αυτό κινεί σε γρήγορους ρυθμούς το βαρύ γερμανικό σεντάν, ανεβάζοντας με ευκολία στροφές. Συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο-σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων (με paddles αλλαγών στο τιμόνι), το οποίο προσφέρει ομαλές εναλλαγές των σχέσεων. Βέβαια, βάσει των δυνατοτήτων του κινητήρα, ένα κιβώτιο του είδους με περισσότερες σχέσεις θα εξασφάλιζε ακόμη καλύτερες επιδόσεις, όμως από την άλλη θα επιβάρυνε την κατανάλωση, η οποία στην περίπτωση της E 250 είναι χαμηλή.

Εσωτερικό - Χώροι
Στο εσωτερικό της E 250 δεν παρατηρούνται διαφορές σε σχέση με αυτό των υπολοίπων εκδόσεων, παραμένοντας "σοβαρό" σε σχεδίαση και πολυτελές. Εντύπωση προκαλεί το δερμάτινο σαλόνι σε σκούρο καφέ χρωματισμό της E 250 της δοκιμής, αλλά, παράλληλα, και η πολύ καλή ηχομόνωση, που ουσιαστικά απομονώνει τους επιβάτες από τους εξωτερικούς θορύβους.
Σε επίπεδο χώρων, τέλος, οι πίσω φιλοξενούμενοι της E-Class θα φιλοξενηθούν με χαρακτηριστική άνεση, ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει όγκο 540 λτ.

 
 Νέα Mercedes E 250 CGI BlueEFFICIENCY
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία