Διαβάστηκε από 5481αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/9/2009
Πάει παντού με… χαρακτηριστική ασφάλεια το L200. Ακόμα και σε πολύ δύσβατα εδάφη, το ελαφρύ ημιφορτηγό της Mitsubishi προσφέρει πολύ καλή άνεση στους επιβάτες του.
Το ανανεωμένο Mitsubishi L200 συνεχίζει να αποτελεί μία από τις πιο αξιόλογες επιλογές στην κατηγορία των pick up, έχοντας πλέον αποκτήσει μεγαλύτερη καρότσα, ολοκληρωμένα πακέτα εξοπλισμού, αλλά και νέο ισχυρό μοτέρ 178 ίππων.
Τι μπορεί να χρειάζεται ένα σύγχρονο ελαφρύ ημιφορτηγό, εκτός από μεγάλη καρότσα και ισχυρό κινητήρα; Ακριβώς σε αυτά τα στοιχεία επενέβησαν οι άνθρωποι της Mitsubishi στο L200, προκειμένου να κάνουν το μοντέλο τους ακόμη πιο ανταγωνιστικό. ¶λλωστε, ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα από τα πιο όμορφα pick up, όντας πολύ σύγχρονο σχεδιαστικά και αρκετά δυναμικό. Για το λόγο αυτό, η μοναδική τους επέμβαση στο αισθητικό κομμάτι αφορά στην τοποθέτηση ελαφρώς ανασχεδιασμένων φωτιστικών σωμάτων στο πίσω άκρο.
Περισσότερο ουσιαστικές είναι οι αλλαγές σε κινητήρα και χώρο φόρτωσης. Πιο συγκεκριμένα, η καρότσα του L200 μεγάλωσε πλέον σε μήκος κατά 18 εκατοστά (στην έκδοση Double-Cab), προσφέροντας έτσι ακόμα μεγαλύτερες μεταφορικές ικανότητες -πάντα με το ίδιο μεταξόνιο. Ταυτόχρονα αυξήθηκε και κατά 55 χλστ. το ύψος του χώρου φόρτωσης. Εν τω μεταξύ, μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι αναβαθμίστηκε σημαντικά ο εξοπλισμός ασφαλείας του ιαπωνικού pick up, το οποίο προσφέρεται πλέον με πλευρικούς αερόσακους στην έκδοση Club Cab και με πλευρικούς και τύπου κουρτίνας στην Double Cab. Θυμίζουμε ότι το L200 έχει αξιολογηθεί με 4 αστέρια στην ασφάλεια από τον οργανισμό EuroNCAP.
Κινητήρες
Το L200 απέκτησε πλέον νέο κινητήρα diesel 2,5 λίτρων Di-D, ισχύος 178 ίππων, με ροπή 400 Nm, τελική ταχύτητα 179 χλμ./ώρα, μέση κατανάλωση 8,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 223 γρ./χλμ. Στην πράξη το μοτέρ αυτό έδειξε ιδιαίτερα ικανό να κινήσει σε πολύ σβέλτους ρυθμούς το L200, αλλά και να το υποστηρίξει σε περίπτωση μεταφοράς φορτίου με μεγάλο βάρος. Το εν λόγω μοτέρ αντικαθιστά την έκδοση των 167 ίππων που προσέφερε η Mitsubishi με τσιπάκι της Ralliart. Τέλος, στη βάση της γκάμας του μοντέλου συνεχίζει να υπάρχει ο επίσης 2,5 λτ. Di-D, με ισχύ 136 άλογα.
Ικανότατο στο χώμα
Κινούμενο στην άσφαλτο, το L200 παρουσιάζεται αρκετά ευέλικτο και σταθερό. Η πίσω ανάρτηση (άκαμπτος άξονας με φύλλα σούστας) παρουσιάζει μεν κάποιες απότομες αναπηδήσεις σε εγκάρσιες ανωμαλίες, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν αλλοιώνεται ο ασφαλής χαρακτήρας που έχει το αυτοκίνητο. Αξιόλογο σε αίσθηση και ακρίβεια είναι το σύστημα διεύθυνσης και ακούραστα έδειξαν τα φρένα του L200. Από την άλλη, στο χώμα το pick up της Mitsubishi είναι αρκετά άνετο ακόμα και σε σκληρές ανωμαλίες. Θυμίζουμε ότι, ανάλογα την έκδοση, το L200 εφοδιάζεται με τα συστήματα τετρακίνησης Easy Select και Super Select (όπως στο Pajero), που επιτρέπουν στον οδηγό να αλλάξει από 2WD σε 4WD, ακόμα και σε ταχύτητες που πλησιάζουν τα 100 χλμ./ώρα. Το ολοκληρημένο Super Select μάλιστα έχει επιλογές για τετρακίνηση με εμπλοκή και των δύο αξόνων, για τετρακίνηση με κλείδωμα και του κεντρικού διαφορικού και επιλογή "κοντών" σχέσεων. Τέλος, το L200 προσφέρεται και με μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.
Εσωτερικό - Χωρίς αλλαγές
Το εσωτερικό του ανανεωμένου Mitsubishi L200 δε φέρει αλλαγές. Παραμένει στα ίδια καλά -για τα δεδομένα της κατηγορίας του- επίπεδα ποιότητας, συναρμογής και φινιρίσματος. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του πάντως είναι η πολύ ευχάριστη, μοντέρνα και εργονομική σχεδίαση του ταμπλό, αλλά και η ύπαρξη αρκετών θηκών για μεταφορά μικροαντικειμένων. Τέλος, ίδιοι παρέμειναν και οι χώροι για τους πίσω επιβάτες, που κρίνονται πολύ καλοί για τα δεδομένα των pick up.