Διαβάστηκε από 15150αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/10/2009
Το μικρομεσαίο Seat είναι από τα πιο σπορτίφ και καλύτερα σε οδηγική αίσθηση και οδική συμπεριφορά αυτοκίνητα της κατηγορίας του, στοιχεία τα οποία αναδεικνύονται περισσότερο με τον κινητήρα των 1,8 λτ.
Το ανανεωμένο Leon με τον 1,8 TSI κινητήρα των 160 ονομαστικών ίππων συνδυάζει τις γρήγορες επιδόσεις με την ευκολία και την αμεσότητα που παρέχει το εξελιγμένο DSG7 κιβώτιο ταχυτήτων.
Πριν από λίγο καιρό ολόκληρη η μικρομεσαία γκάμα της Seat ανανεώθηκε (Leon, Altea και Altea XL), με τις αλλαγές να είναι αισθητικές και μηχανικές. Το δημοφιλές Leon διακρίνεται εξωτερικά από τα διαφορετικής σχεδίασης φωτιστικά σώματα, προφυλακτήρες, καθρέφτες και πίσω καπό, ενώ σε σχέση με τη λιγότερο ισχυρή έκδοση 1,4 TSI 125hp, διαφέρει μόνο στο λογότυπο "TSI", όπου στο μοντέλο των 1,8 λτ. τα γράμματα "SI" έχουν κόκκινο χρώμα, αντί μόνο του "I" στο 1,4 λτ. Επιπλέον, με το αυτόματο - σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων DSG7 κοστίζει 1.600 ευρώ παραπάνω με το μοτέρ των 1,8 λτ.
Ο συνδυασμός του δυνατού κινητήρα με το συμπαγές πλαίσιο και το πολύ καλό στήσιμο των αναρτήσεων δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να κινηθεί γρήγορα, ευχάριστα και με ασφάλεια.
Στο δρόμο: Σπορτίφ χωρίς να κουράζει
Το μικρομεσαίο Seat είναι από τα πιο σπορτίφ και καλύτερα σε οδηγική αίσθηση και οδική συμπεριφορά αυτοκίνητα της κατηγορίας του, στοιχεία τα οποία αναδεικνύονται περισσότερο με τον κινητήρα των 1,8 λτ. Η στιβαρότητα που αποπνέει το συμπαγές του πλαίσιο και οι σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις, οι οποίες είναι σφιχτές και με βελτιωμένη άνεση στο ανανεωμένο μοντέλο, είναι τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον οδηγό του. Αυτός είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τα αποθέματα ισχύος του μηχανικού συνόλου και να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς στις ευθείες και στις στροφές με αυξημένη ασφάλεια.
Οι αλλαγές που έχουν γίνει στο εσωτερικό του έχουν χαρίσει πιο φρέσκια εικόνα, ενώ ποιοτικά και από πλευράς χώρων το Leon ικανοποιεί σε κάθε περίπτωση.
Στη δεύτερη περίπτωση χαρακτηρίζεται για την ουδετερότητά του και τις περιορισμένες υποστροφικές τάσεις πάντα υπό πίεση, χάρη και στην ύπαρξη του ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού XDS. Επιπλέον, τα δυνατά φρένα και το ακριβές με πολύ καλή αίσθηση και αμεσότητα τιμόνι συνηγορούν στα σπορτίφ δυναμικά του χαρακτηριστικά.
Εκσυγχρονισμένο εσωτερικό
Πιο σύγχρονη εικόνα παρουσιάζει και το εσωτερικό του ανανεωμένου Leon, όπου συναντώνται καινούργιο τιμόνι και κεντρική κονσόλα, όπως και επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες - καθίσματα. Ποιοτικά το νέας υφής αφρώδες υλικό ικανοποιεί και περισσότερο δε η στιβαρή συναρμολόγηση.
Στον τομέα των χώρων θα μετακινήσει δίχως παραχωρήσεις 4 ενήλικα άτομα, ενώ για τις αποσκευές το αντίστοιχο τμήμα των 341 λτ. επαρκεί.
Κινητήρας: Ισχυρός, και με "γρήγορο" κιβώτιο
To υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 1,8 λτ., ισχύος 160 ονομαστικών ίππων, εμφανίζει στο σύνολό του πολύ καλά χαρακτηριστικά, αφού είναι δυνατό, έχει γραμμική απόδοση της ισχύος χωρίς κενά ή ξεσπάσματα, ανεβάζει με ευκολία στροφές και η κατανάλωση και ο θόρυβος που παράγει κυμαίνονται σε λογικά επίπεδα. Το ταίριασμα με το 7τάχυτο κιβώτιο DSG7 αφήνει επίσης θετικές εντυπώσεις, με το εν λόγω σασμάν να χαρακτηρίζεται για την αμεσότητά του στις εναλλαγές των σχέσεων τόσο στην αυτόματη, όσο και στη χειροκίνητη λειτουργία είτε μέσω του επιλογέα, είτε μέσω των πλήκτρων πίσω από το τιμόνι. Παράλληλα, εκτός από το πρόγραμμα "D", όπου οι ταχύτητες αλλάζουν σε χαμηλές στροφές, υπάρχει και το "S", το οποίο κρατά υψηλότερα τις στροφές του μοτέρ και χαμηλότερη σχέση για πιο δυναμική οδήγηση.