ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/10/2009
TEST
SsangYong Rexton II 2,7 XVT diesel
Δύναμη καρδιάς
Διαβάστηκε από 7113 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/10/2009
Επιβλητικό και πολυτελές είναι εξωτερικά το Rexton II.
Το Rexton II διατίθεται και με ένα νέο κινητήρα πετρελαίου 2,7 λίτρων, ο οποίος διακρίνεται για τα μεγάλα αποθέματα ροπής που προσφέρει και ταιριάζει απόλυτα με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Η SsangYong διευρύνει την γκάμα των κινητήρων του Rexton II, προσθέτοντας ένα νέο ντίζελ μηχανικό σύνολο με χωρητικότητα 2,7 λίτρων, το οποίο έχει ως βασικό χαρακτηριστικό του τη δύναμη που προσφέρει. Έτσι, το πολυτελές εκτός δρόμου όχημα της SsangYong αποκτά έναν πιο ισχυρό χαρακτήρα, ο οποίος ταιριάζει απόλυτα με τον προσανατολισμό του.
Το ταμπλό του Rexton II διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά και για τη σύγχρονη σχεδίαση που διαθέτει.
Εσωτερικό - Χώροι: Ποιοτικό και ευρύχωρο
Μπαίνοντας στο εσωτερικό του Rexton II αντικρίζεις μία πολυτελή και σύγχρονη εικόνα, η οποία συνδυάζεται με καλή ποιότητα κατασκευής. Τα πλαστικά που χρησιμοποιούνται στο ταμπλό είναι κατά ένα μεγάλο μέρος μαλακά, ενώ, παράλληλα, η συναρμολόγησή τους βρίσκεται σε καλά επίπεδα. Από πλευράς χώρων, ακόμα και 5 ενήλικες επιβάτες μπορούν να φιλοξενηθούν χωρίς καμία παραχώρηση στην καμπίνα του Rexton II. Εξίσου καλός είναι ο χώρος αποσκευών, με το μεγάλο άνοιγμα της πόρτας να βοηθάει κατά πολύ τη φόρτωση.
Οδική συμπεριφορά - ¶νετο εντός και εκτός δρόμου
Στην άσφαλτο το μόνιμα τετρακίνητο μοντέλο προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης, μιας και η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης απορροφά αποτελεσματικά κάθε είδους ανωμαλία. Βέβαια, αυτό έχει ως αντίκτυπο την παρουσίαση μεγάλων κλίσεων του αμαξώματος στις στροφές, με αποτέλεσμα να μην προδιατίθεται ο οδηγός να κινηθεί σβέλτα στο επαρχιακό δίκτυο. Αυτό που χρειάζεται συνήθεια και ίσως προβληματίσει τον οδηγό, είναι το ελαφρύ και αργό σύστημα διεύθυνσης. Κινούμενο το Rexton II στον αυτοκινητόδρομο με υψηλές ταχύτητες, προσφέρει καλή σταθερότητα και αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό του. Εκτός δρόμου και ιδιαίτερα σε κακοτράχαλες διαδρομές, το Rexton II θα κινηθεί με ευκολία, με τη μαλακή ανάρτηση να κρατά ξεκούραστους τους επιβάτες. Όμως, σε πιο απαιτητικές συνθήκες, τα όρια τίθενται κυρίως από την έλλειψη κοντών σχέσεων μετάδοσης και την απουσία μπλοκέ διαφορικού.
Κινητήρας - Με μεγάλα αποθέματα ροπής
Το νέο πεντακύλινδρο μηχανικό σύνολο πετρελαίου των 2,7 λίτρων του Rexton IΙ με τη βοήθεια υπερτροφοδότη αποδίδει 186 ονομαστικούς ίππους και 402 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ., το οποίο συνδυάζεται με ένα αυτόματο - σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων (T-Tronic) και διακρίνεται για το θετικό τράβηγμα και τις επιδόσεις που προσφέρει τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει. Έτσι, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 10,6 δλ., ενώ στον τομέα των ρεπρίζ για την επιτάχυνση από τα 80 στα 120 χλμ./ώρα χρειάζονται μόλις 8,1 δλ., νούμερα αρκετά ικανοποιητικά, αν αναλογιστεί κανείς το βάρος του αυτοκινήτου, το οποίο αγγίζει τους σχεδόν 2 τόνους. Ακόμα ένα θετικό χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, που παράγει σχεδόν σε όλο το φάσμα των στροφών που, σε συνδυασμό με την αποτελεσματική ηχομόνωση του μοντέλου, συμβάλει στα άνετα ταξίδια των επιβατών.
Συν & Πλην
(+): ¶νεση, χώροι, ροπή κινητήρα
(-): Αίσθηση τιμονιού, κλίσεις αμαξώματος, αποτελεσματικότητα φρένων
Διαστάσεις (σε χλστ.): Μήκος: 4.720, Πλάτος: 1.870, Ύψος: 1.830, Μεταξόνιο: 2.820

 
 SsangYong Rexton II 2,7 XVT diesel
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία