Διαβάστηκε από 30031αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/11/2009
Το ανανεωμένο Peugeot 207 προσθέτει την πιο ενδιαφέρουσα εμφάνιση και την οικονομία καυσίμου στα ήδη υπάρχοντα πλεονεκτήματά του, αποκτώντας έτσι περισσότερα εφόδια για να αντιμετωπίσει τον αναβαθμισμένο ανταγωνισμό στα μικρά.
Στο εύλογο χρονικό διάστημα της συμπλήρωσης τριών ετών από το λανσάρισμά του, το Peugeot 207 δέχεται μια μικρή, αισθητική κυρίως ανανέωση, ώστε να συνεχίσει την κορυφαία εμπορική πορεία του στις ευρωπαϊκές αγορές (πρώτο σε πωλήσεις επιβατικό το 2007 και δεύτερο το 2008). Παράλληλα, πιστή στο πνεύμα της εποχής, η Peugeot προχώρησε και σε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων σε όλη την γκάμα, υιοθετώντας ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και επεμβαίνοντας στη λειτουργία των κινητήρων. Πάντως, όσον αφορά στο αισθητικό κομμάτι, οι εξωτερικές διαφορές γίνονται περισσότερο αντιληπτές στο εμπρόσθιο τμήμα λόγω του νέου προφυλακτήρα, αφού στο πίσω μέρος οι επεμβάσεις αφορούν μόνο στα φωτιστικά με λαμπτήρες τύπου LED. Έτσι το αυτοκίνητο διατηρεί την ελκυστική εξωτερική του εμφάνιση, ενώ και οι διαστάσεις του παραμένουν μεγάλες για τα δεδομένα της κατηγορίας, με το μήκος να έχει ελαφρώς αυξηθεί στα 4,045 μέτρα (+15 χλστ.), το πλάτος στα 1,748 μέτρα (+28 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο παραμένει ίδιο στα 2,54 μέτρα.
Συν & Πλην (+): Αισθητική αμαξώματος, υλικά ταμπλό, κατανάλωση, στήριξη καθίσματος
(-): Αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων, σχετικά ελαφρύ τιμόνι, απόδοση φρένων
Το ανανεωμένο 207 σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο… … προσφέρει χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου κατά 0,2 λτ./100 χλμ. μεικτής διαδρομής. … εκπέμπει 5 γραμμάρια CO2 λιγότερα ανά χιλιόμετρο. … αποδίδει 3 περισσότερους ίππους στο δυναμόμετρο. … είναι πιο αργό κατά 0,5 δλ. στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα. … είναι πιο αργό κατά 0,9 και 1,7 δλ. στην επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 80-120 χλμ./ώρα με 5η αντίστοιχα.