Διαβάστηκε από 22636αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/11/2009
Με το Clio Renault Sport η γαλλική εταιρεία συνεχίζει τη μακρά παράδοσή της στην κατασκευή μικρών αυτοκινήτων με ξεχωριστό οδηγικό DNA, ενώ με την έκδοση GT εμπλουτίζει τις αξίες του Clio με πιο νεανικό και ανήσυχο χαρακτήρα.
Ζητείται αντίπαλος
Από την εποχή που η Renault άφησε την υπερτροφοδότηση στα μικρά της αυτοκίνητα μέχρι και σήμερα έχουν αλλάξει πολλά. Το Clio στην αρχή της καριέρας του -ως 16V (με 136 ίππους τότε)- και στη μετέπειτα πορεία του εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικούς κινητήρες, που είναι σε θέση να προάγουν τον ξεχωριστό οδηγικό του χαρακτήρα. Στην ανανεωμένη έκδοση του Clio Renault Sport οι επεμβάσεις των Γάλλων σε ανάρτηση, φρένα, σύστημα διεύθυνσης και κιβώτιο εξυπηρετούν το θιασώτη της σπορ οδήγησης στο έπακρο, καθιστώντας το Clio το πιο ολοκληρωμένο μικρό GTI αυτοκίνητο της κατηγορίας. Το Clio RS είναι ένα αυτοκίνητο από τα λίγα που δικαιολογεί την αυξημένη τιμή των 27.200 ευρώ που απαιτούνται για την απόκτησή του.
Εμφάνιση
Η αισθητική ανανέωση όλης της γκάμας του Clio πέρασε σε γενικές γραμμές και στο Clio RS. Η κορυφαία έκδοση του Clio διαθέτει όλα τα εξωτερικά νέα στοιχεία των υπολοίπων εκδόσεων, όπως ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και νέο καπό, αλλά και προφυλακτήρες με πιο έντονες καμπύλες. Στο RS, ωστόσο, η εικόνα είναι εξαιρετικά δυναμική μέσω των φουσκωμένων φτερών (με αεραγωγούς στα εμπρός) και με τη διαφορετική μάσκα και τον προφυλακτήρα στο εμπρός τμήμα, που χαρακτηρίζεται από τη μεγάλη εισαγωγή αέρα που διαθέτει. Στο πίσω μέρος συναντούμε τις δύο απολήξεις της εξάτμισης (δεξιά και αριστερά), ενώ το αγωνιστικό σκηνικό συμπληρώνεται από το διαχύτη αέρα, που συντελεί στην εξαιρετική σταθερότητα του αμαξώματος σε μεγάλες ταχύτητες.
Όμορφες είναι οι 17 ιντσών ζάντες που αφήνουν σε κοινή θέα τις 4πίστονες δαγκάνες της Brembo.
Τα φουσκωμένα φτερά εμπρός, διαθέτουν και αεραγωγούς που ενισχύουν την δυναμική του Clio Renault Sport.
O γυαλιστερός διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα φιλοξενεί τις δύο απολήξεις της εξάτμισης.