Ο "πασπαρτού" κινητήρας του ομίλου VW, ο 1,4 TSI, στην ισχυρότερή του εκδοχή των 180 ίππων βρίσκεται πλέον κάτω από το καπό του Ibiza CUPRA, αντικαθιστώντας τον αειθαλή 1,8 turbo του προηγούμενου μοντέλου. Το μοτέρ αυτό διακρίνεται για τη δύναμή του, τις πολύ καλές επιδόσεις, αλλά και, κυρίως, την πιο πολιτισμένη και με λιγότερες εξάρσεις και ξεσπάσματα λειτουργία του. Ο συνδυασμός του αποκλειστικά με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG των 7 σχέσεων δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει είτε να κινηθεί σε σχετικά ομαλούς ρυθμούς και να εκμεταλλευτεί την αρκετή διαθέσιμη ροπή (αυτόματη λειτουργία), είτε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του (χειροκίνητη λειτουργία με στάνταρ paddles στο τιμόνι) και να κινηθεί πολύ γρήγορα. Σε αυτή την περίπτωση, βέβαια, υπάρχει μια σχετική υστέρηση κατά τις αλλαγές των σχέσεων από το κιβώτιο, που όμως δεν έχει κάποιο αντίκτυπο στην επιδόσεις. Ένα ακόμη σημείο στο οποίο θα πρέπει να σταθούμε, είναι στον ήχο που φτάνει στα αυτιά των επιβατών και ο οποίος είναι μπάσος και δυνατός, όμως αποτελεί προϊόν παραγωγής από ένα ηλεκτρονικό σύστημα, που επεξεργάζεται τη λειτουργία του κινητήρα (στροφές και "φορτίο") ώστε να παράγει τον σπορ αυτό ήχο.
Την ισχυρότερη εκδοχή του 1,4 TSI του VW Group βρίσκουμε στο Seat Ibiza CUPRA. Το μοτέρ αυτό διακρίνεται για την υψηλή του απόδοση, αλλά συνάμα και για τη διατήρηση της κατανάλωσης σε χαμηλά επίπεδα.
Αποκλειστική επιλογή για το Ibiza CUPRA αποτελεί το αυτόματο-σειριακό DSG κιβώτιο των 7 σχέσεων, που διαθέτει ομαλή λειτουργία.