ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/11/2009
Συγκριτικό Test
Στην αρένα…
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 29232 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/11/2009
Αμφότερα ποιοτικά, όμως πιο πολυτελές αυτό της GLK
Στο θάλαμο των επιβατών και των δύο μοντέλων η ποιότητα βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα, όμως στην περίπτωση της GLK υπάρχει περισσότερη πολυτέλεια. Αυτό προκύπτει κυρίως από την ευρύτερη χρήση μαλακού πλαστικού σε ταμπλό, πόρτες και κονσόλα, τη στιγμή που στο εσωτερικό της X1 μαλακό πλαστικό "ντύνει" λιγότερες επιφάνειες και δεν είναι τόσο αφρώδες. Από την άλλη βέβαια, το εσωτερικό του SUV της BMW συναγωνίζεται σε φινίρισμα και συναρμολόγηση το αντίστοιχο τμήμα της GLK. Σε επίπεδο σχεδίασης, το εσωτερικό της X1 είναι πιο ενδιαφέρον και παράλληλα δείχνει πιο μοντέρνο από αυτό της GLK, οι πολλές γωνίες και κάθετες γραμμές του οποίου το κάνουν να δείχνει πιο συντηρητικό. Από πλευράς εργονομίας, ο οδηγός και των δύο μοντέλων δε συναντά κάποια "ιδιαιτερότητα", αφού όλα τα χειριστήρια βρίσκονται στις σωστές θέσεις τοποθετημένα. Εκεί όμως όπου υπάρχει το σαφέστερο προβάδισμα για την Χ1 είναι στον τομέα της θέσης οδήγησης, με το ταμπλό και την κονσόλα να "αγκαλιάζουν" τον οδηγό, ενώ παράλληλα το κάθισμα προσφέρει πολύ καλή στήριξη και είναι πλήρες ρυθμίσεων. Πολύ καλή θέση οδήγησης διαθέτει πάντως και η GLK, το κάθισμα και το τιμόνι της οποίας ρυθμίζονται επίσης σε όλες τις κατευθύνσεις.
Στο εσωτερικό της X1 η σχεδίαση είναι μοντέρνα, ενώ η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα.

Περισσότερη πολυτέλεια προσφέρει το εσωτερικό της GLK, όμως η σχεδίαση είναι πιο συντηρητική.
Έπρεπε να το έχει και η GLK…
Στάνταρ στις τετρακίνητες εκδόσεις της X1 είναι το σύστημα διατήρησης χαμηλής ταχύτητας σε κατωφέρεια (HDC), το οποίο όμως στην GLK περιλαμβάνεται μόνο στο προαιρετικό off-road engineering package.
Έπρεπε να το έχει και η X1…
Τα paddles αλλαγής ταχυτήτων πίσω από το τιμόνι που διαθέτει η GLK είναι μια σημαντική απουσία για την X1, αφού δεν αναγκάζουν τον οδηγό να παίρνει το χέρι του από το τιμόνι κατά τις αλλαγές.

 
 Η νέα BMW X1 xDrive28i απέναντι στη Mercedes GLK 300 4MATIC
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Εξοπλισμός - Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Θόρυβος
Συμπέρασμα