Διαβάστηκε από 33001αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/11/2009
Τα 1.742 κ.εκ. ή τα 1,75 λτ. αποτέλεσαν και στο παρελθόν για τη φίρμα επιτυχημένο κινητήριο σύνολο, εκείνο στα τέλη της δεκαετίας του , με τους 118 ίππους από 1.779 κ.εκ.. Ο νέος αυτός κινητήρας TBi, που προστέθηκε πρόσφατα και στην 159 και στην Brera, ενσωματώνει όλα τα νέα σύγχρονα τεχνολογικά στοιχεία, όπως σύστημα άμεσου ψεκασμού, υπερτροφοδότηση και σύστημα μεταβλητού χρονισμού (VVT) στους εκκεντροφόρους εισαγωγής και εξαγωγής. Επίσης, όλες οι παράμετροι λειτουργίας του κινητήρα ελέγχονται και ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο μέσω της νέας τεχνολογίας "Scavenging". Και δομικά ο 1,75 λτ. κινητήρας κάνει χρήση προηγμένων υλικών, μέσω των οποίων οι εσωτερικές τριβές είναι μειωμένες. Ως συνέπεια αυτών, η απόδοση των 200 ίππων και η μέγιστη ροπή των 320 Νm εξασφαλίζουν πολύ καλές επιδόσεις, που μεταμορφώνουν τη Spider, ενώ η υψηλή πίεση υπερπλήρωσης των 1,4 bar σε κατάσταση overboost (εκτός των δύο πρώτων σχέσεων που έχουν περιοριστή ροπής στο 1,0 bar) χαρίζει και σπορ χαρακτήρα με το τράβηγμα που παρουσιάζει, ανεξαρτήτως επιλεγμένης σχέσης στο 6τάχυτο -θετικό σε κούμπωμα- κιβώτιο. Το όλο σύνολο συμπληρώνεται από τη χαμηλή μέση κατανάλωση και τον οικολογικό του χαρακτήρα, που πληροί τις προδιαγραφές Euro5.