ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/12/2009
TEST
Spark(ling)* «Chevy»
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 185906 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/12/2009
Δυνατός, οικονομικός και "καθαρός"
Το μηχανικό σύνολο των 1,2 λτ. είναι δυνατό και αποδίδει 83 πραγματικούς ίππους, προσφέροντας σβέλτες επιταχύνσεις.
Το Euro 5 4κύλινδρο, 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 1,2 λτ. που κινεί το Spark, είναι ισχυρό αλλά και φιλικό προς το περιβάλλον. H απόδοσή του, σύμφωνα με τη Chevrolet, φτάνει στους 81 ίππους και στα 111 Nm ροπής, ωστόσο στο δυναμόμετρο έδειξε 83 ίππους και 115 Nm ροπής, νούμερα που το τοποθετούν ανάμεσα στα πιο δυνατά 1.200άρια μίνι. Παράλληλα, το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει πολύ καλή "σπιρτάδα" στις επιταχύνσεις από στάση, αφού χρειάζεται μόλις 12,1 δλ. για τα 0-100 χλμ.ώρα (εργοστασιακή μέτρηση). Ωστόσο στις ρεπρίζ δεν έδειξε να έχει την ίδια "ζωηράδα", λόγω κυρίως της μακριάς 4ης και κυρίως 5ης ταχύτητας, χαρακτηριστικό το οποίο όμως λειτουργεί προς όφελος της κατανάλωσης, αφού για κάθε 100 χλμ. μεικτής διαδρομής απαιτούνται 5,1 λτ. βενζίνης. Επιπλέον, η ένταση του θορύβου που παράγει κυμαίνεται στα λογικά πλαίσια της κατηγορίας και δε θα ενοχλήσει στις πολύωρες μετακινήσεις. Παράλληλα, οι τέσσερις βάσεις του κινητήρα μειώνουν σημαντικά τους κραδασμούς που φτάνουν στην καμπίνα, ενισχύοντας περαιτέρω την προσφερόμενη άνεση.

 
 Νέο Chevrolet Spark 1,2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Στην πόλη
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
To Spark στην… πασαρέλα
Από το Beat στο Spark
O ανταγωνισμός του Spark 1,2
Τεχνικά χαρακτηριστικά-Αναρτήσεις - Φρένα - Εξοπλισμός - Βαθμολογία