ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  15/12/2009
TEST
Το σημείο C
Oδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 12945 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/12/2009
Στρίβοντας με στιλ
Ακρίβεια, αμεσότητα και παιχνιδιάρικος χαρακτήρας για το 500C, που ξέρει καλά το παιχνίδι με τις στροφές. Τα πράγματα θα ήταν πιο διασκεδαστικά με την απενεργοποίηση του ESP, που δεν είναι δυνατή.
Τα… πλατιά χαμόγελα έχουν συνέχεια και στην οδήγηση του 500C, ειδικά με το κουμπί Sport πατημένο, που δίνει και πιο σφιχτή αίσθηση στο τιμόνι. Η ακαμψία και η στιβαρότητα του πλαισίου είναι σχεδόν στα επίπεδα της κλειστής έκδοσης, οπότε, χαλάλι τα +47 κιλά ελέω ενισχύσεων στο πλαίσιο του παρμπρίζ και τα τόξα του αμαξώματος! Από την άλλη, η προσθήκη της αντιστρεπτικής δοκού από την έκδοση Abarth στον πίσω ημιάκαμπτο άξονα έχει αλλάξει τα οδηγικά δεδομένα που ξέραμε για το "πεντακοσαράκι". Το 500C στρίβει δυναμικά και πιο ευχάριστα, με γερά περιθώρια πρόσφυσης, οι κινήσεις και οι κλίσεις του αμαξώματος ελέγχονται πολύ καλύτερα και γενικά το αυτοκίνητο δείχνει πολύ πιο ικανό να προσφέρει οδηγική απόλαυση, έστω και αν το ESP δεν απενεργοποιείται. Τα παραπάνω κιλά έχουν επηρεάσει ελάχιστα τις επιδόσεις από στάση (+0,2΄΄ στα 0-100 χλμ./ώρα, +0,1΄΄ στα 0-400 μ., +0,5΄΄ στα 0-1.000 μ.) και αισθητά τις ρεπρίζ (+1,8΄΄ στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η και +5,1΄΄ στα 80-120 χλμ./ώρα με 6η). Η άνεση είναι καλή, παρά την Abarth καταγωγή της πίσω ανάρτησης και τους τροχούς των 16 ιντσών έχει αμβλυνθεί το φαινόμενο των αναπηδήσεων στις ανωμαλίες. Τιμόνι, φρένα και επιλογέας βρίσκονται σε ανάλογο με την όλη κατασκευή ευχάριστο μήκος κύματος, καθώς είναι ακριβή και "ζωντανά". Ωστόσο η μειωμένη ευελιξία, λόγω μεγάλου κύκλου στροφής παραμένει και ενοχλεί. Όχι όμως και ο αέρας τους επιβάτες με ανοιχτή την οροφή χάρη στη λογική της κατασκευής, ενώ όταν η οροφή είναι μισάνοιχτη, σηκώνεται ένα πτερύγιο στην κορυφή του παρμπρίζ, που μειώνει σημαντικά τους αεροδυναμικούς θορύβους και τους στροβιλισμούς στην καμπίνα.

 
 Fiat 500C 1,4 100 hp
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Η οροφή
Oδική συμπεριφορά
Eσωτερικό
Kινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία