Διαβάστηκε από 27972αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/1/2010
Ολική υπεροχή το μοτέρ του Twingo GT
Ο turbo κινητήρας των 1,2 λτ. του Twingo με τους 110 πραγματικούς ίππους του χαρίζει καλύτερες επιδόσεις σε όλες τις μετρήσεις.
Το μικρότερο σε χωρητικότητα αλλά υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο TCE (Turbo Control Efficiency) των 1,2 λτ. του Twingo, έναντι των ατμοσφαιρικών των 1,4 λτ. στα Fiat, έχει αποδώσει πιο πολλούς ίππους στο δυναμόμετρο, προσφέρει τις γρηγορότερες επιδόσεις σε όλες τις μετρήσεις και είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση βενζίνης. Το 110 πραγματικών ίππων μοτέρ του μίνι Renault εμφανίζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, έχει γραμμική απόδοση της ισχύος και φτάνει με ευκολία μέχρι τον κόφτη -ειδικά με τις τρεις πρώτες ταχύτητες. Στα Fiat το μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων κινεί σε ελαφρώς πιο γρήγορους ρυθμούς το Panda από το 500αράκι, ενώ συνδυάζεται με καλύτερο, πιο εύχρηστο και με κοντύτερες διαδρομές επιλογέα ταχυτήτων 6 σχέσεων, έναντι 5 στο
Renault. Παράλληλα, το μοτέρ αυτό παρουσιάζει αρκετό νεύρο και ζωντάνια από τις μεσαίες κυρίως στροφές έως τις υψηλές, τις οποίες φτάνει με ευκολία μέχρι τις 7.000 σ.α.λ., όπου μπαίνει ο κόφτης.
Ωστόσο το πιο το αρνητικό στοιχείο του μηχανικού συνόλου είναι η αυξημένη τραχύτητα και ο θόρυβος που παράγει και γίνεται αρκετά αισθητός στην καμπίνα, σε σημείο που ενδέχεται να κουράσει σε ένα ταξίδι -ειδικά δε στο Panda.