ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/2/2010
Test mtx
Μεταχειρισμένο Toyota Aygo 1,0 5d του 2006
Εργαλείο πόλης
Διαβάστηκε από 10988 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/2/2010
Το Toyota Aygo είναι ένα ευέλικτο αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να καλύψει καθημερινές ανάγκες στους δρόμους της πόλης, καταναλώνοντας μικρές ποσότητες καυσίμου.
Κινητήρας
Κάτω από το καπό του ιαπωνικού μοντέλου βρίσκεται ένας τρικύλινδρος κινητήρας 1,0 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 73 δυναμομετρημένους ίππους και 103 Nm ροπής, νούμερα που κινούν το ελαφρύ αμάξωμα των 854 κιλών σε πολύ καλούς ρυθμούς μέσα στην πόλη, καθώς και να διατηρήσουν με άνεση ταχύτητες της τάξεως των 130+ χλμ./ώρα στον ανοιχτό δρόμο. Ο θόρυβος που παράγει το μοτέρ γίνεται αισθητός στο θάλαμο των επιβατών, όπως και η τραχύτητα, χαρακτηριστικό των 3κύλινδρων μηχανικών συνόλων. Το κιβώτιο ταχυτήτων των πέντε σχέσεων μετάδοσης έχει σχετικά αραιή διάταξη, ενώ η αίσθηση του επιλογέα ικανοποιεί στις συχνές εναλλαγές.
Οδική συμπεριφορά
Στους δρόμους της πόλης, το μικρό ιαπωνικό μοντέλο θα καλύψει κάθε απαίτηση, μιας και παρουσιάζει πολύ καλή ευελιξία λόγω των μικρών διαστάσεων, της καλής ορατότητας που προσφέρει, αλλά και του τιμονιού που "κόβει" αρκετά. Στον αυτοκινητόδρομο μπορεί να κινηθεί με ασφάλεια, ακόμα και με ταχύτητες κοντά στην τελική του, προσφέροντας σταθερότητα και ασφάλεια. Η ρύθμιση της ανάρτησης προσφέρει καλή άνεση στους δρόμους της πόλης, ενώ παράλληλα στον επαρχιακό δρόμο με στροφές δεν αφήνει το αμάξωμα να παρουσιάσει έντονες κλίσεις.
Εσωτερικό - Χώροι
Μπαίνοντας στο εσωτερικό του Aygo παρατηρείς μία νεανική εικόνα, η οποία όμως είναι λιτή όσον αφορά στο φινίρισμα. Το ταμπλό αποτελείται εξ ολοκλήρου από σκληρά πλαστικά, τα οποία παρουσιάζουν μέτρια συναρμογή. Στον τομέα των χώρων, ο θάλαμος επιβατών του μοντέλου προορίζεται για τη μεταφορά τεσσάρων ενήλικων ατόμων. Παραχωρήσεις θα γίνουν με τις αποσκευές, καθώς ο όγκος του πορτ μπαγκάζ είναι μόλις 139 λτ. και το ψηλό κατώφλι φόρτωσης δε διευκολύνει την πρόσβαση σε αυτόν.
Μεταπωλητική αξία
Σε καλά επίπεδα παραμένει η μεταπωλητική αξία του μοντέλου λόγω της δημοφιλούς κατηγορίας που ανήκει, αλλά και του ονόματος Toyota.
Value for Money
Απλά ικανοποιητική χαρακτηρίζεται η σχέση τιμής - αξίας του ιαπωνικού μοντέλου, λόγω του καλού εξοπλισμού που διέθετε από τη βασική έκδοση.
Συν & Πλην
(+): Οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, κατανάλωση
(-): Θόρυβος κινητήρα, ποιότητα εσωτερικού χώρος αποσκευών
Το εσωτερικό του ιαπωνικού μοντέλου διαθέτει λιτή αλλά νεανική σχεδίαση, ενώ από πλευράς ποιότητας βρίσκεται σε μέτρια επίπεδα.

Σε δρόμο με στροφές το Aygo είναι σταθερό και ασφαλές, παρά τον αστικό του προσανατολισμό.

Σημαντικότεροι ανταγωνιστές
Citroen C1 1,0
Chevrolet Matiz 1,0
Daihatsu Cuore 1,0
Fiat Panda 1,2
Hyundai Atos Prime 1,1
Kia Picanto 1,1
Peugeot 107 1,0
Suzuki Wagon R+ 1,0
Suzuki Alto 1,0
Smart Fortwo Coupe 0,7
Από το 2005 μέχρι σήμερα
Το Aygo παρουσιάστηκε στην Έκθεση της Γενεύης το 2005 (μοντέλο που αναφερόμαστε) και τέσσερα χρόνια αργότερα δέχτηκε facelift, με το μοντέλο αυτό να διατίθεται στις εκθέσεις Toyota.
Πόσο αξιόπιστο είναι; Σύμφωνα με τους πίνακες Auto Check του Auto Τρίτη, τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας παρουσιάζουν πολύ καλά επίπεδα αξιοπιστίας. Κάποια από τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί εντοπίζονται στον κινητήρα, στην ανάρτηση και σε κάποια τμήματα του εσωτερικού.
Τιμή αγοράς 2006: 9.880 ευρώ
Τιμή αγοράς 2009: 6.100 ευρώ
Τιμή πώλησης 2009: 6.900 ευρώ