Διαβάστηκε από 27475αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/3/2010
Τι το κάνει νεανικό;
Η δυναμική σχεδίασή του εξωτερικά και στο εσωτερικό και ο συνολικά ευχάριστος χαρακτήρας του.
Σπινθηροβολεί εξωτερικά! Η δυναμική εξωτερική εμφάνιση του Spark αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά του σημεία, αφού κεντρίζει έντονα το ενδιαφέρον όσων το αντικρίζουν. Εντυπωσιακό είναι από μπροστά με τη μεγάλη μάσκα, τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα, το μυώδη προφυλακτήρα και τα τονισμένα νεύρα στο καπό. Επίσης, από το πλάι διακρίνεται για τη σφηνοειδή μορφή του, τις "κρυμμένες" πίσω χειρολαβές στο πλαίσιο των παραθύρων, ενώ την ευφάνταστή του σχεδίαση συμπληρώνουν τα ιδιόμορφα πίσω φανάρια, η μεγάλη αεροτομή στην πόρτα του χώρου αποσκευών και ο σπορτίφ προφυλακτήρας, με την ενσωματωμένη στρογγυλή νίκελ απόληξη της εξάτμισης.
Με πρωτότυπα στοιχεία και στο εσωτερικό Η σχεδίαση του ταμπλό και κυρίως του πίνακα οργάνων, που είναι τοποθετημένος στην κολόνα του τιμονιού και διαθέτει αναλογικό ταχύμετρο και ψηφιακές ενδείξεις για το στροφόμετρο και το δείκτη βενζίνης, θυμίζει αντίστοιχο μοτοσικλέτας, δημιουργώντας θαυμασμό. Παράλληλα, ευχάριστα αισθητικά γνωρίσματα αποτελούν το τριάκτινο τιμόνι και οι ασημί επενδύσεις στο ταμπλό και στις πόρτες, καθώς και η γυαλιστερή στο χρώμα του γραφίτη επένδυση της κεντρικής κονσόλας. Άλλα ακόμα στοιχεία του εσωτερικού που κερδίζουν τις εντυπώσεις είναι η προσεγμένη συναρμογή, οι πολλές θήκες και οι άνετοι χώροι για τις μετακινήσεις μιας 4μελούς παρέας.
Άνεση προ πάντων
Από ένα αυτοκίνητο πόλης, εκτός από την ευελιξία και τη φιλικότητα στην οδήγηση που θα ζητηθεί (και ούτως ή άλλως προσφέρει απλόχερα το Spark), η προσφερόμενη άνεση είναι ένας ακόμα σημαντικός παράγοντας, όπου και εδώ το μίνι "Chevy" τα καταφέρει ιδανικά. Παράλληλα, την άνεση αναβαθμίζει με τη σειρά της και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης, καθώς και η απουσία πάσης φύσεων ενοχλητικών τριγμών.
Την πολύ καλή συνολικά εικόνα του Spark στο δρόμο ενισχύει επίσης και η ασφαλής οδική συμπεριφορά που παρουσιάζει. Το μοτέρ των 83 ίππων ικανοποιεί απόλυτα για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και έχει κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ.
Περί τεχνικών
χαρακτηριστικών…
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.206, Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 83/6.290, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 115/4.850, 0-100 χλμ./ώρα: 12,7 δλ., Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 164, Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 5,1*, Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 119*, Βάρος (κιλά): 1.007, χώρος αποσκευών: 170 λτ.
* Εργοστασιακή τιμή
Τι μου προσφέρει με 10.980 ευρώ;
Στην έκδοση 1,2 LS περιλαμβάνει ζεύγη μετωπικών, πλευρικών και αερόσακων οροφής, υδραυλικό τιμόνι, μηχανικό κλιματισμό, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέφτες, ράδιο CD με MP3 Player και USB, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ρυθμιζόμενο καθ’ ύψος τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος και προβολείς ομίχλης.
Η εξωτερική σχεδίαση του Spark παρουσιάζεται άκρως ενδιαφέρουσα από όποια πλευρά και να το κοιτάξει κανείς, ξεχωρίζοντας από τα περισσότερα μίνι.
Η "φρέσκια" εικόνα του ταμπλό κερδίζει τις πρώτες εντυπώσεις, όπως και η προσεγμένη συναρμολόγηση των επιμέρους επιφανειών.
To Spark προσελκύει άμεσα το ενδιαφέρον των νέων με το "παιχνιδιάρικο" στιλ του.
Ίσως το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο του εσωτερικού αποτελεί ο τύπου μοτοσικλέτας πίνακας οργάνων.
Οι φιλοξενούμενοι θα εκτιμήσουν δεόντως την πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση.