Διαβάστηκε από 50675αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/3/2010
Με ελαφρώς πιο σφιχτή αίσθηση
Περισσότερο σταθερό έγινε στο δρόμο το ανανεωμένο Auris, χωρίς ωστόσο να έχει κάποιο σπορτίφ χαρακτηριστικό.
Βελτιωμένο παρουσιάζεται το ανανεωμένο Auris και σε οδική συμπεριφορά και οδηγικά χαρακτηριστικά, αφού τροποποιήθηκαν οι ρυθμίσεις της ανάρτησης και η ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης. Με την τοποθέτηση νέων ελατηρίων και πιο σφιχτών αμορτισέρ μειώθηκαν οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και έγινε πιο σταθερό και στην ευθεία σε υψηλότερες ταχύτητες, αποπνέοντας περισσότερη σιγουριά σε οδηγό και επιβάτες. Επίσης, το τιμόνι απέκτησε λίγο περισσότερο βάρος και καλύτερη πληροφόρηση, τεχνητή και στις δύο περιπτώσεις, κάτι που γίνεται αισθητό σε πιο γρήγορους ρυθμούς. Ωστόσο, το Auris 1,33 δεν προδιαθέτει τον οδηγό για σβέλτη οδήγηση, λόγω έλλειψης σπορτίφ χαρακτήρα και δύναμης του κινητήρα, ξεχωρίζοντας περισσότερο για τη φιλικότητα που προσφέρει. Παράλληλα, από πλευράς άνεσης, οι έντονες ανωμαλίες των δρόμων δεν αμβλύνονται το ίδιο "μαλακά" με πριν, χωρίς όμως να ενοχλούν, ενώ από τα στοιχεία που θα εκτιμηθούν είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλισης.