ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/3/2010
TEST
Ανανεωμένο Peugeot 207 1,6 Vti
Ρετουσάρισμα
Διαβάστηκε από 11374 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/3/2010
Με μικροεπεμβάσεις που αφορούν κυρίως στη σχεδίαση, το ανανεωμένο 207 προσπαθεί να κερδίσει το έδαφος που κάθε μοντέλο χάνει στο μέσο της εμπορικής του καριέρας.
Ακολουθώντας τη συνηθισμένη πρακτική των εταιρειών, η Peugeot φρεσκάρισε το 207 για να αντιμετωπίσει την κάμψη που συνήθως εμφανίζουν όλα τα μοντέλα στη μέση του κύκλου ζωής τους. Αντικειμενικά, το 207 ήταν ένα από τα πιο κομψά μικρά. Ως αποτέλεσμα των επεμβάσεων στον εμπρός προφυλακτήρα, στα φώτα και στη γρίλια εισαγωγής, καθώς και στις νέας σχεδίασης ζάντες, το 207 δείχνει πιο δυναμικό και αεροδυναμικό, ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα εντυπωσιακά LED φώτα, που δε συνηθίζονται στην κατηγορία.
Ευχάριστο οδηγικά
Χωρίς επεμβάσεις σε ζωτικά σημεία, το 207 διατηρεί τα πολύ καλά οδικά του χαρακτηριστικά. Ακόμα και όταν πιεστεί, διατηρεί την τροχιά του και μόνο στο όριο εμφανίζει μια μικρή τάση υποστροφής, χωρίς άσκοπες κινήσεις του αμαξώματος και μεγάλες κλίσεις. Αυτό δε σημαίνει πως πάσχει σε άνεση, αφού καταφέρνει και κρατάει με μαεστρία στην ίδια μασχάλη το "καρπούζι" και της οδικής συμπεριφοράς και της άνεσης. Το ακριβές και με καλή αίσθηση τιμόνι, τα δυνατά φρένα και η σπορτίφ θέση οδήγησης εμπνέουν τον ενθουσιώδη οδηγό, όχι όμως και οι μεγάλες διαδρομές του επιλογέα ταχυτήτων, που πάντως δείχνει βελτιωμένος. Το μοντέλο με τον κινητήρα των 1,6 λίτρων προσφέρεται με την έκδοση Sport και σε πεντάθυρο αμάξωμα. Η τιμή του ξεκινά από τα 16.390 ευρώ, που κρίνεται τσιμπημένη παρά το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ηλεκτρικές ευκολίες, κλιματισμό, ηχοσύστημα, αισθητήρες βροχής και προβολείς ομίχλης.
Εσωτερικό: Πινελιές φρεσκάδας
Χωρίς σχεδιαστικές αλλαγές το εσωτερικό του νέου 207, που όμως απέκτησε νέες ταπετσαρίες, νέα χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού και, το κυριότερο, ίσως, ένδειξη για την αλλαγή σχέσης που εμφανίζεται στη ψηφιακή οθόνη πληροφοριών, στο κέντρο του πίνακα οργάνων. Επίσης πρακτική είναι η δυνατότητα κλεισίματος των ηλεκτρικών παραθύρων (και της ηλιοροφής, αν υπάρχει) με τηλεχειρισμό, πατώντας το κουμπί του κεντρικού κλειδώματος στο κλειδί. Οι χώροι παραμένουν ως είχαν, ήτοι άνετοι για 4 ενήλικες και με χώρο αποσκευών 270 λίτρων.
Κινητήρας - Επιδόσεις:
Ίδια γεύση 
Γνώριμος είναι ο κινητήρας του ανανεωμένου Peugeot 207 1,6, που πλέον πληροί τις προδιαγραφές Euro5. Εκπέμπει 139 γρ./χλμ. (από 141) και έχει μέση κατανάλωση 6,0 λτ./100 χλμ (από 6,1). Εξελιγμένο σε συνεργασία με την BMW, το μηχανικό σύνολο των 1.598 κ.εκ. διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού στις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής. Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει όμως είναι το σύστημα μεταβλητού βυθίσματος βαλβίδων εισαγωγής, που καταργεί την πεταλούδα γκαζιού, εξασφαλίζοντας πολύ καλή απόκριση στο γκάζι και ελαστικότητα. Αποδίδει 127 δυναμομετρημένους ίππους στις 5.970 σ.α.λ. και 168 Νm ροπής στις 4.220 σ.α.λ., χαρίζοντας έτσι ζωντανές επιδόσεις. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,2΄΄, τα 60-100 με 4η σε 11,1΄΄, τα 80-120 με 5η σε 16,8΄΄ και η τελική φτάνει στα 190 χλμ./ώρα.
Χωρίς αλλαγές το ταμπλό του 207, όμως υπάρχουν νέες επενδύσεις.

Στην ψηφιακή οθόνη υπάρχει πλέον ένδειξη για αλλαγή σχέσης.

Στο δρόμο το 207 συνδυάζει άνεση και πολύ καλή οδική συμπεριφορά.

Νέα, πιο εύχρηστα χειριστήρια κλιματισμού.

Ελαστικότητα και πολιτισμένη λειτουργία χαρακτηρίζουν τον κινητήρα 1,6 VTi, που δε διαθέτει την κλασική πεταλούδα γκαζιού.

 
 Ανανεωμένο Peugeot 207 1,6 Vti
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία