Διαβάστηκε από 11216αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/3/2010
Η Mercedes -πιστή στις παραδόσεις της- επιστρέφει στα ανοιχτά 4θέσια αυτοκίνητα με τη νέα E-Class Cabriolet, διευρύνοντας παράλληλα την γκάμα του πολυτελούς μεγάλου αυτοκινήτου της, που πλέον αριθμεί 4 εκδόσεις.
Mετά το επιτυχημένο λανσάρισμα της κουπέ έκδοσης της Ε-Class, ήρθε η ώρα της κάμπριο έκδοσης αυτής, επαναφέροντας τη φίρμα στη λίγκα των πολυτελών 4θέσιων ανοιχτών αυτοκινήτων. Το ρόλο αυτό είχε μέχρι πρότινος η μικρότερη CLK, που βασιζόταν στη C-Class, ωστόσο τώρα επιλέχτηκε η πιο δημοφιλής πρόταση της Mercedes, να προσφέρει και το ανοιχτό για 4 επιβάτες όνειρο. Ουσιαστικά, η Ε-Class δεν είναι η πρώτη φορά που διαθέτει και κάμπριο αμάξωμα στην γκάμα της, αφού και πριν τη CLK, πάλι η σειρά Ε (W124) είχε αναλάβει αυτό το καθήκον.
Με μια ματιά
• Με υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή πολύ καλής ποιότητας
• Πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
• Κινητήρες από 184 έως 388 ίππων
• Στην Ελλάδα τέλη Μαρτίου
Εμφάνιση
Βασιζόμενη τόσο σχεδιαστικά όσο και δομικά στην κουπέ έκδοση της νέας E-Class (η οποία με τη σειρά της έχει "χτιστεί" πάνω στην πλατφόρμα της C Class), η E-Class Carbriolet διαθέτει εκλεπτυσμένη αλλά και αρκετά αθλητική περιβολή εμφανισιακά, προβάλλοντας άμεσα τον ξεχωριστό της χαρακτήρα. Έτσι, η σχεδίαση στο εμπρός μέρος δε διαφοροποιείται καθόλου, με τα δύο ξεχωριστά φωτιστικά σώματα εκατέρωθεν να αποτελούν και το κύριο χαρακτηριστικό εκεί, όπως και τα φώτα ημέρας στον προφυλακτήρα. Η γραμμή του αμαξώματος που ανασηκώνεται στο πλάι, όπως και τα "κοφτά" πίσω φτερά, χαρακτηρίζουν το πλαϊνό μέρος, ενώ, τέλος, τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED στο πίσω μέρος προέρχονται και εκείνα από τις υπόλοιπες εκδόσεις της Ε-Class, με την απουσία της οροφής ή την ύπαρξη μαλακής, αν θέλετε, να μην αλλάζει σημαντικά το δυναμικό εν γένει χαρακτήρα της και τον εξαιρετικό για την κατηγορία συντελεστή αεροδυναμικής (Cd. 0,28).
Οροφή
Η υφασμάτινη οροφή της νέας E-Class Cabriolet είναι εξαιρετικής ποιότητας (3 στρώματα και 235 χλστ. πάχους) και διακρίνεται για την τέλεια συναρμογή της στο πλαίσιο, αλλά και την αθόρυβη λειτουργία της. H διαδικασία αναδίπλωσής της γίνεται πλήρως ηλεκτρικά και διαρκεί 20 δλ., ενώ εκείνη μπορεί να πραγματοποιηθεί και ενώ το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες έως 40 χλμ./ώρα.
ΑIRCAP
Εκτός από το σύστημα AIRSCARF, που γνωρίζουμε και από την SLK και που μεταφέρει ζεστό αέρα στον αυχένα των επιβατών μέσω των αεραγωγών των καθισμάτων, η Ε-Class φέρει και εκείνη το δικό της καινοτόμο σύστημα. Το AIRCAP είναι ένας ανεμοθραύστης στο πάνω μέρος του παρμπρίζ, ο οποίος εκτείνεται ηλεκτρικά και σε συνδυασμό με το αλεξήνεμο ανάμεσα στα πίσω καθίσματα, κατευθύνει καμπυλωτά τον αέρα εκτός της καμπίνας των επιβατών, αποτρέποντας έτσι τους στροβιλισμούς μέσα σε αυτήν. Τα μέρη του συστήματος είναι εκείνα με την κόκκινη απόχρωση στην φωτογραφία.