ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/3/2010
TEST
Spacious Ve(n)ga* (*Vega είναι το πιο λαμπρό αστέρι του αστερισμού Lyra
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 43001 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/3/2010
Πολύ καλός συνδυασμός άνεσης και σταθερότητας
Το Venga είναι φιλικό στην οδήγηση και εύκολο στους ελιγμούς, ενώ η ανάρτηση αμβλύνει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Η φιλικότητα στην καθημερινή χρήση και η προσφερόμενη ασφάλεια στις μετακινήσεις εντός και εκτός πόλεως συνδυάζονται με αρκετά επιτυχημένο και ισορροπημένο τρόπο στο νέο μικρό Kia. Γεγονός που αποδεικνύει την προσοχή που δόθηκε και στο στήσιμο της ανάρτησης, η οποία δεν είναι ούτε πολύ μαλακή, αλλά ούτε και σφιχτή, προκειμένου να προσφέρει τη μέγιστη δυνατή άνεση, όχι όμως εις βάρος της οδικής συμπεριφοράς. Επίσης, η δομή της ακολουθεί τη δοκιμασμένη και αξιόπιστη "συνταγή" με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, ημιάκαμπτο άξονα πίσω (σε υποπλαίσιο) και αντιστρεπτικές δοκούς, το δάπεδο προέρχεται από το Soul, ενώ το μακρύτερο -από όλων των μικρών αυτοκινήτων- μεταξόνιο των 2.615 χλστ. συμβάλλει και αυτό με τη σειρά του στη σταθερότητα.
Ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς παραμένει εύκολα ελεγχόμενο και προοδευτικό στις αντιδράσεις του, ωστόσο το τιμόνι παρέχει μέτρια αίσθηση.
Κινούμενο σε πιο γρήγορες ταχύτητες στις ευθείες των εθνικών οδών, παραμένει σταθερό, δίχως να προκαλεί τάσεις ανησυχίας, ακόμα και στην τελική του, ενώ σίγουρη αίσθηση προσδίδει και στις στροφές. Εκεί, σε πιο πιεσμένους ρυθμούς το αμάξωμα εμφανίζει κλίσεις, όχι όμως υπερβολικές και η υποστροφή είναι περιορισμένη και κάνει την παρουσία της με προοδευτικό τρόπο (μόνο όταν είναι απενεργοποιημένο το ESP), δίνοντας τα όποια περιθώρια για διορθώσεις. Το σύστημα διεύθυνσης, από την πλευρά του, έχει το απαραίτητο σφίξιμο γύρω από τη θέση της ευθείας και είναι άμεσο, αλλά η πληροφόρηση που παρέχει είναι μέτρια. Το Venga είναι ένα εύκολο στους χειρισμούς και στους ελιγμούς αυτοκίνητο, κάτι που είναι άμεσα ζητούμενο στην πόλη, όπου παράλληλα εκτιμώνται η ψηλή θέση οδήγησης και η πολύ καλή ορατότητα από τα παράθυρα και τους μεγάλους εξωτερικούς καθρέφτες. Παράλληλα, η ανάρτησή του απορροφά με επιτυχία τις διαδοχικές ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς να παρατηρείται "νευρικότητα" και να περνούν θόρυβοι και κραδασμοί στο εσωτερικό.
Αναρτήσεις - φρένα
Ανάρτηση
ΕμπρόςΓόνατα ΜακΦέρσον, ψαλίδια βάσης, αντ. δοκός
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας, αντ. δοκός
Σύστημα διεύθυνσηςΚρεμαγιέρα
ΥποβοήθησηΗλεκτρική
Στροφές τιμονιού2,8
Φρένα
ΕμπρόςΑεριζόμενοι δίσκοι 280 χλστ.
ΠίσωΔίσκοι 258 χλστ.
ABS Στάνταρ
ESPΣτάνταρ
100-0 χλμ./ώρα (μέτρα)41,0
Διάσταση τροχού16"*
Τροχοί και ελαστικά
Ζάντες αλουμινίουΠροαιρετικές
Διάσταση ελαστικών 205/55*
Τύπος ρεζέρβας Ανάγκης
*Αυτοκινήτου δοκιμής

 
 Kia Venga 1,4
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
2 βραβεία σχεδιασμού
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία
Συμπέρασμα