Διαβάστηκε από 11091αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/3/2010
Το CX-7 είναι ένα crossover αυτοκίνητο, το οποίο συνδυάζει τις δυνατότητες ενός SUV αλλά και τις επιδόσεις ενός GTi.
Κινητήρας
Κάτω από το καπό του τετρακίνητου ιαπωνικού μοντέλου είναι τοποθετημένο ένα υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο 2,3 λίτρων, το οποίο αποδίδει 260 ονομαστικούς ίππους και 380 Νm ροπής, ικανά να προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις για την κατηγορία, σε ένα αμάξωμα που ζυγίζει 1.772 κιλά. Κάτω από 2.500 σ.α.λ. ο κινητήρας έχει ένα μικρό κενό ισχύος, όμως από εκεί και πάνω ανεβάζει με αρκετά γρήγορους ρυθμούς. Παράλληλα, το κιβώτιο ταχυτήτων των 6 σχέσεων, εκτός από την ιδιαίτερα θετική αίσθηση του επιλογέα, συνεργάζεται πολύ καλά με τον κινητήρα, με την 6η ταχύτητα να είναι αρκετά "μακριά", προκειμένου να μειώνεται η κατανάλωση και ο παραγόμενος θόρυβος.
Οδική συμπεριφορά
Το CX-7 κάνει άμεσα αισθητό στον οδηγό του ότι δεν είναι ένα SUV, το οποίο απλά έχει ένα δυνατό κινητήρα και μπορεί να κινηθεί γρήγορα, αλλά ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με χαρακτήρα GTi. Το μόνο που υπενθυμίζει ότι πρόκειται για ένα εκτός δρόμου όχημα, είναι οι πιο αισθητές κλίσεις του αμαξώματος σε σχέση με ένα χαμηλότερο σπορ αυτοκίνητο, χωρίς όμως αυτό να έχει κάποιο αρνητικό αντίκτυπο. Εκτός δρόμου, το CX-7 δε θα νιώσει άβολα στο πατημένο χώμα, όπου είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα. Σε πιο ανώμαλες διαδρομές, τα όρια τίθενται από τη σφιχτή ανάρτηση και την απουσία επιλογών στη μετάδοση της κίνησης.
Εσωτερικό - Χώροι
Το ταμπλό του CX-7 διακρίνεται για τη σπορτίφ σχεδίασή του και τη στιβαρή συναρμογή των καλής ποιότητας σκληρών πλαστικών. Από πλευράς χώρων, στην καμπίνα θα ταξιδέψουν τέσσερις ενήλικοι επιβάτες χωρίς παραχωρήσεις, ενώ ένας ακόμη στο πίσω κάθισμα δε θα νιώσει στριμωγμένος, λόγω του αρκετού ωφέλιμου πλάτους. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 455 λτ.
Μεταπωλητική αξία
Σε καλά επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του μοντέλου, λόγω του σπορτίφ χαρακτήρα του αλλά και της καλής αξιοπιστίας που προσφέρουν τα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας.
Value for Money
Καλή είναι η σχέση τιμής - αξίας του CX-7, λόγω του υψηλού επιπέδου εξοπλισμού που διέθετε από τη βασική έκδοση.
Συν & Πλην (+): Κινητήρας, επιδόσεις,
οδική συμπεριφορά
(-): Κατανάλωση, εκτός δρόμου δυνατότητες
Το ταμπλό του CX-7 διακρίνεται για τη σπορτίφ σχεδίασή του, αλλά και την καλή ποιότητα κατασκευής.
Στις στροφές το ιαπωνικό μοντέλο παρουσιάζει αυξημένη σταθερότητα.
Σημαντικότεροι ανταγωνιστές • Seat Altea Freetrack 2,0
• Subaru Forester 2,5 XT
Από το 2006 μέχρι σήμερα
Το Mazda CX-7 έκανε ντεμπούτο το 2006 και ένα χρόνο αργότερα παρουσιάστηκε στην ευρωπαϊκή αγορά. Τη χρονιά που μας πέρασε δέχτηκε facelift, με το μοντέλο αυτό να
διατίθεται μέχρι σήμερα.
Πόσο αξιόπιστο είναι;
Σε καλά επίπεδα κυμαίνεται η αξιοπιστία των μοντέλων της Mazda. Κάποια από τα προβλήματα που έχουν αναφερθεί εντοπίζονται στον κινητήρα, στο αμάξωμα και σε κάποιες ηλεκτρικές λειτουργίες, που όμως δε θα προβληματίσουν τον ιδιοκτήτη του CX-7.
Τιμή αγοράς 2006: 36.490 ευρώ
Τιμή αγοράς 2010: 22.000 ευρώ
Τιμή πώλησης 2010: 25.000 ευρώ