ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/4/2010
TEST
Ανανεωμένο Toyota Auris 1,6 MMT
Αύξηση προστιθέμενης αξίας
Διαβάστηκε από 29141 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/4/2010
Ενσωματώνοντας όλες τις αλλαγές που ορίζει η ανανέωση του Auris και το κιβώτιο ΜΜΤ, η έκδοση των 1,6 λίτρων αποτελεί την πιο πλούσια και ουσιαστικά κορυφαία έκδοσή του.
Η έκδοση των 1,6 λίτρων του Auris αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή στη μικρομεσαία κατηγορία, με τον ισχυρό και οικονομικό του κινητήρα να διαμορφώνει ένα απόλυτα ισορροπημένο προφίλ. Μετά την ανανέωση της σειράς και αυτή η έκδοση απέκτησε πιο σύγχρονη εμφάνιση και πλουσιότερο εξοπλισμό, ενώ αναβαθμίστηκε και σε τομείς όπως η ποιότητα στο εσωτερικό και η οδηγική αίσθηση, στοιχεία που προστίθενται στην αξία του και το καθιστούν πιο ανταγωνιστικό.
Εμφάνιση
Η αισθητική ανανέωση στο Auris το καθιστά συνολικά πιο ελκυστικό, χωρίς ωστόσο και πάλι να διακρίνεται για τη δυναμική του σχεδίαση, αλλά για ένα πιο εκλεπτυσμένο αισθητικό προφίλ. Το Auris απέκτησε νέα μεγαλύτερα και πιο σπορτίφ σχεδίασης φωτιστικά σώματα εμπρός, νέα μάσκα, που παραπέμπει σε εκείνη των υπολοίπων μοντέλων της εταιρείας, νέους καθρέφτες με ενσωματωμένους δείκτες αλλαγής κατεύθυνσης και νέα πίσω φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρα.
(+): Περισσότερο ελκυστική σχεδίαση, βελτιωμένη οδική αίσθηση, χώροι επιβατών, κατανάλωση, αξιοπιστία
(-): Λειτουργία κιβωτίου ΜΜΤ, ατέλειες στη συναρμογή, άβολη θέση οδήγησης

Mε κιβώτιο MMT (MultiMode Transmission)
Η έκδοση Sport, που είναι νέα στην γκάμα του Auris, δε συνδυάζεται με την έκδοση ΜΜΤ, αλλά μόνο με εκείνη των 1,6 λίτρων με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το αυτοματοποιημένο ρομποτικό κιβώτιο MMT, άλλωστε, μόνο σπορ χαρακτήρα δεν προάγει, με τη λειτουργία του να χαρακτηρίζεται αργή τόσο στη χειροκίνητη σειριακή, όσο και στην πλήρως αυτόματη λειτουργία του. Με την πίεση του διακόπτη (Es) στη βάση του επιλογέα, τίθεται σε λειτουργία το "σπορ" πρόγραμμα εναλλαγής σχέσεων, που ουσιαστικά καθιστά ελαφρώς πιο άμεσες τις αλλαγές τόσο στην αυτόματη, όσο και στη σειριακή λειτουργία, κάνοντας πιο άμεσα kickdown και διατηρώντας τις στροφές του κινητήρα στον κόφτη. Όμως και πάλι απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί γρήγορο και ομαλό. Στα θετικά του, η δυνατότητα εναλλαγών των σχέσεων μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι, καθώς και το οικονομικό πρόγραμμα που διαθέτει

 
 Ανανεωμένο Toyota Auris 1,6 MMT
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία