Διαβάστηκε από 15933αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/4/2010
Με εντελώς νέο "πρόσωπο" παρουσιάζεται το ανανεωμένο μικρομεσαίο Volvo, καθώς και με επιμέρους αισθητικές αλλαγές, οι οποίες ενισχύουν το premium προφίλ του αυτοκινήτου με τον αρκετά πολιτισμένο
χαρακτήρα ακόμα και στην κορυφαία έκδοση T5 των 230 ίππων.
Τρία σχεδόν χρόνια μετά την παρουσίαση του C30, η Volvo ανανεώνει αισθητικά το μικρομεσαίο 3θυρο premium μοντέλο της, το οποίο πάνω απ’ όλα αποσπά θετικά σχόλια με την ενδιαφέρουσα σχεδίασή του. Ωστόσο αρνητικό του γνώρισμα παραμένει η εκτός συναγωνισμού γκάμα των κινητήρων, αφού το βασικό μοτέρ των 1,6 λτ. αποδίδει 100 ίππους, το αμέσως επόμενο είναι 2λιτρο (147 ίππων), ενώ η κορυφαία έκδοση της δοκιμής T5 εφοδιάζεται με το 5κύλινδρο μοτέρ των 2,5 λτ., ισχύος 230 εργοστασιακών ίππων.
Περισσότερο δυναμικό εξωτερικά
Πλήρως αλλαγμένο είναι το εμπρόσθιο τμήμα του ανανεωμένου C30, το οποίο σε σχέση με του προγενέστερου μοντέλου εμφανίζει επιθετικότερη όψη και ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρότυπα του επίσης ανανεωμένου C70 και του νέου S60. Πιο συγκεκριμένα, τα εμπρός φωτιστικά σώματα μεγάλωσαν και απέκτησαν περισσότερες καμπύλες, η μάσκα έγινε πιο οβάλ και ο προφυλακτήρας απέκτησε πιο "αιχμηρή" εμφάνιση. Από το πλάι διακρίνονται οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, ενώ πίσω διαφορετικός είναι ο πιο σπορτίφ προφυλακτήρας, στο κάτω τμήμα του οποίου φιλοξενούνται οι δύο απολήξεις της εξάτμισης.
Εξωτερικές αλλαγές
Νέα μεγαλύτερα και με πιο επιθετική όψη φανάρια.
Περισσότερο σπορτίφ σχεδίασης εμπρός προφυλακτήρας και μάσκα.
Πιο δυναμικής αισθητικής πίσω προφυλακτήρας.
Με έκπτωση 2.650 ευρώ σε όλες τις εκδόσεις
Αρκετά δελεαστική είναι η προσφορά της Volvo, αφού όλα τα C30 προσφέρονται με έκπτωση 2.650 ευρώ. Έτσι, η τιμή για το 1,6 διαμορφώνεται στα 16.300 ευρώ, για το 2,0 στα 19.100 και για το T5 στα 29.500 ευρώ. Συν & Πλην (+): Σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής, άνεση, τράβηγμα και πολιτισμένη λειτουργία κινητήρα, ηχομόνωση
(-): Έλλειψη σπορτίφ οδηγικού
χαρακτήρα, χώροι για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές, κατανάλωση σε γρήγορους ρυθμούς, τέλη κυκλοφορίας