ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/5/2010
Test mtx
Μεταχειρισμένο Toyota Yaris 1,3 5d του 2006
Δημοφιλές και αξιόπιστο
Διαβάστηκε από 9964 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/5/2010
Το Toyota Yaris είναι ένα πολύ δημοφιλές αυτοκίνητο στη μικρή κατηγορία, το οποίο διακρίνεται για τους καλούς χώρους που προσφέρει, την πρακτικότητα, αλλά και για τον οικονομικό του χαρακτήρα.
Κινητήρας
Το ιαπωνικό μικρό μοντέλο με τον κινητήρα τεχνολογίας VVT-i των 1,3 λίτρων αποδίδει 88 δυναμομετρημένους ίππους και 128 Nm ροπής, νούμερα ικανά να κινήσουν το αμάξωμα των 1.057 κιλών σε σβέλτους ρυθμούς. Το μοτέρ αυτό συνδυάζεται με ένα 5τάχυτο κιβώτιο με "σφιχτή" κλιμάκωση, το οποίο βοηθάει στις ρεπρίζ του αυτοκινήτου, όμως ωθεί τον κινητήρα να λειτουργεί σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, με αποτέλεσμα να παράγει ελαφρώς αυξημένο θόρυβο.
Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο το Yaris δε σε προδιαθέτει να κινηθείς σε σβέλτους ρυθμούς, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι ικανό σε αυτό τον τομέα. Η ανάρτηση απορροφά αρκετά ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, προσφέροντας στους επιβάτες του καλά επίπεδα άνεσης. Το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει σχετικά καλή αίσθηση στον οδηγό και τα φρένα του έχουν πολύ καλή απόδοση.
Εσωτερικό - Χώροι
Μπαίνοντας στο εσωτερικό του Yaris το βλέμμα σου μαγνητίζει ο πίνακας οργάνων, που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό και διαθέτει ψηφιακές ενδείξεις. Η σχεδίαση είναι αυτή που κάνει το ιαπωνικό μοντέλο να ξεχωρίζει, όπως και οι αρκετοί προσφερόμενοι μικροαποθηκευτικοί χώροι. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε καλά επίπεδα, όμως όλα τα μέρη του ταμπλό είναι από σκληρό πλαστικό. Από πλευράς χώρων, ακόμα και πέντε άτομα κανονικού αναστήματος μπορούν να ταξιδέψουν στο εσωτερικό του Yaris, κάνοντας κάποιες μικρές παραχωρήσεις, με αυτόν που κάθεται στο κέντρο του πίσω καθίσματος να βολεύεται αρκετά, λόγω της απουσίας του κεντρικού τούνελ στο πάτωμα.
Μεταπωλητική αξία
Σε πολύ καλά επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του ιαπωνικού μοντέλου, κυρίως λόγω της αξιοπιστίας που προσφέρει, αλλά και του ονόματος Toyota.
Value for Money
Απλά καλή είναι η σχέση τιμής - αξίας του μοντέλου, μιας και ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης ήταν ικανοποιητικός.
(+): Αξιοπιστία, χώροι, πρακτικότητα
(-): Οδηγική αίσθηση, θέση οδήγησης
Τιμή αγοράς 2006: 13.300 ευρώ
Τιμή αγοράς 20107: .600 ευρώ
Τιμή πώλησης 2010: 8.600 ευρώ
Το εσωτερικό του Yaris διακρίνεται για τη σχεδίασή του, αλλά και τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα που διαθέτει.

Από καμπυλόγραμμες επιφάνειες αποτελείται και το πίσω μέρος του ιαπωνικού μοντέλου, κάτι που συμβαδίζει απόλυτα με το υπόλοιπο αμάξωμα.

Σημαντικότεροι ανταγωνιστές
Citroen C3 1,4
Chevrolet Aveo 1,4
Daihatsu Sirion 1,3
Fiat Grande Punto 1,4
Ford Fiesta 1,4
Honda Jazz 1,4
Hyundai Getz 1,4
Mazda 2 1,4
Mitsubishi Colt 1,3
Nissan Micra 1,4
Opel Corsa 1,4
Peugeot 207 1,4
Renault Clio 1,4
Seat Ibiza 1,4
Skoda Fabia 1,4
Suzuki Swift 1,3
VW Polo 1,4
Από το 1998 μέχρι σήμερα
Το 1998 παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά Yaris. Η δεύτερη στην οποία αναφερόμαστε λανσαρίστηκε το 2005 και 3 χρόνια αργότερα δέχτηκε facelift, με το μοντέλο αυτό να διατίθεται στις εκθέσεις Toyota μέχρι και σήμερα.

 
 Μεταχειρισμένο Toyota Yaris 1,3 5d του 2006
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός