Διαβάστηκε από 36464αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/6/2010
Το Chevrolet Spark συνεχίζει την επίθεσή του στη μίνι κατηγορία, προσφέροντας -εκτός του μοτέρ των 1,2 λίτρων- και έναν πολύ ικανό 1.000άρη κινητήρα, ως αρχική επιλογή στην γκάμα. Μαζί με την προσεγμένη ποιότητα, την ξεχωριστή εμφάνιση και την πολύ καλή άνεση, η έκδοση αυτή συγκεντρώνει πολλά πλεονεκτήματα.
Το πίσω μέρος του Spark παιχνιδίζει το χρώμα με το σχήμα, σε ένα αποτέλεσμα πολύ μοντέρνο και νεανικό.
Το Chevrolet Spark αποτελεί μια από τις πιο αξιόλογες προτάσεις της μίνι κατηγορίας, το οποίο από τις αρχές του 2010, που διατίθεται στη χώρα μας, έχει καταφέρει να κερδίσει την προτίμηση αρκετών αγοραστών. Στην γκάμα του μοντέλου, εκτός του 1.200άρη με τους 81 ονομαστικούς ίππους, υπάρχει και ο επίσης 4κύλινδρος 1.000άρης των 68 ίππων, ο οποίος παίζει το ρόλο της βασικής επιλογής στην γκάμα. Στην πράξη όμως και όπως θα δείτε παρακάτω, το μοτέρ αυτό κάθε άλλο παρά "βασικό" αποδεικνύεται… Beat this!* (*Νικήστε αυτό!)
Για την εξωτερική εμφάνιση του Spark έχει γίνει πολύς λόγος. Και δικαίως! Το αυτοκίνητο προέρχεται από το πρωτότυπο Beat της Chevrolet, ένα εκ των τριών που πήραν μέρος σε διαδικτυακή ψηφοφορία (Trax και Groove τα άλλα δύο), ώστε να επιλεγεί το τελικό ποιόν του νέου Spark. Τι έδωσε το Beat στο Spark; Καταρχάς ένα πολύ δυναμικό εμπρόσθιο τμήμα, το οποίο σε αντίθεση με τον ανταγωνισμό, χρησιμοποιεί τις λιγότερο δυνατές καμπύλες. Αλλά, παράλληλα, και τις περισσότερο δυνατές ακμές. Στη συνέχεια ένα μυώδες πλαϊνό μέρος, με έντονες "νευρώσεις" όχι μόνο στο κάτω τμήμα, αλλά και πάνω από τους πίσω θόλους των τροχών. Και φυσικά, το τρίτο στοιχείο δανεισμού του Beat στο Spark είναι το "παιχνιδιάρικο" πίσω τμήμα, με τα νεανικά φανάρια και τη μεγάλη αεροτομή στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Σε προσιτές τιμές από 8.980 ευρώ Πολύ συμφέρουσα είναι η τιμή της βασικής έκδοσης εξοπλισμού με την ονομασία "S" του Spark, η οποία βρίσκεται στα 8.980 ευρώ. Η έκδοση αυτή περιλαμβάνει 6 αερόσακους, 2 ηλεκτρικά παράθυρα και ηχοσύστημα, όμως απουσιάζει το air condition. Αυτό βρίσκεται στον εξοπλισμό της αμέσως επόμενης έκδοσης "L", η οποία κοστίζει 9.600 ευρώ. Την γκάμα των εκδόσεων εξοπλισμού για τον κινητήρα του 1,0 λίτρου κλείνει το Spark 1,0 LS (δηλ. το αυτοκίνητο της δοκιμής), το οποίο με τιμή 10.380 ευρώ, περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα. Μας άρεσε Η νεανική σχεδίαση σε αμάξωμα και εσωτερικό, η προσεγμένη συναρμογή και οι αρκετοί χώροι για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό, η άνεση από την ανάρτηση, ο "ζωηρός" κινητήρας, η τιμή της βασικής έκδοσης Δε μας άρεσε Η μέτρια αίσθηση από τον επιλογέα ταχυτήτων, η θέση του χειριστηρίου για το Trip Computer, η απουσία του air condition στη βασική έκδοση