Διαβάστηκε από 42432αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/6/2010
Το καινούριο Meriva καινοτομεί στα πολυχρηστικά αυτοκίνητα, με την υιοθέτηση των ανεξάρτητα
ανοιγόμενων αντικριστών θυρών FlexDoors, ενώ σε συνδυασμό με διάφορες ακόμα "Flex"
εφαρμογές, αποτελεί τον ορισμό της πρακτικότητας.
Η άρτι αφιχθείσα δεύτερη γενιά του δημοφιλούς μικρού πολυχρηστικού αυτοκινήτου της Opel, του Meriva, δε διατηρεί κανένα απολύτως κοινό στοιχείο με το ομώνυμο προγενέστερο μοντέλο που αντικαθιστά, προσεγγίζοντας συνολικά τα μεγαλύτερα μικρομεσαία MPV. Πρώτα απ/ όλα μεγάλωσε αισθητά σε διαστάσεις, φτάνοντας σε μήκος στα 4.288 χλστ. και είναι μακρύτερο κατά 246 χλστ. από το προηγούμενο Meriva και κοντύτερο κατά 179 χλστ. από το Zafira, από το οποίο -όπως επίσης και από τα Astra και Insignia- προέρχονται η πλατφόρμα, οι αναρτήσεις και κάποια επιμέρους μηχανικά μέρη. Ακόμη παρουσιάζεται πλήρως ανασχεδιασμένο εξωτερικά και στο εσωτερικό, ακολουθώντας τα πιο σύγχρονα δυναμικά αισθητικά πρότυπα της φίρμας.
Πιο σφηνοειδές σχήμα
Το αμάξωμα του νέου Meriva απέκτησε πιο χυτές γραμμές και περισσότερο σφηνοειδές σχήμα έναντι του πιο τετραγωνισμένου προκάτοχου μοντέλου. Από μπροστά ειδικά θυμίζει το Astra και το Insignia, όπου χαρακτηριστικά σημεία αποτελούν τα μεγάλα φανάρια και η ευμεγέθης μάσκα. Στο πλάι το βλέμμα εστιάζει στις τοξοειδές γραμμές των παραθύρων και στο κυρτό νεύρο χαμηλά, ενώ πίσω διακρίνεται για τα σχεδόν ανάλογου σχήματος φωτιστικά σώματα με τα εμπρός και τις καμπύλες γραμμές στην πόρτα του πορτ μπαγκάζ.
Από 14.500 ευρώ και με τρεις κινητήρες 1,4 λτ.
Σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Essentia, Edition και Cosmo) και με ισάριθμους κινητήρες βενζίνης είναι διαθέσιμο το νέο μικρό πολυχρηστικό Opel, οι οποίοι είναι 1,4 λτ. με ισχύ 100, 120 και 140 ίππων και με τους δύο πιο ισχυρούς να είναι turbo. Όσον αφορά στις τιμές, το 1,4 100 hp κοστίζει από 14.500 ευρώ, το 1,4 Turbo 120 hp από 15.300 ευρώ (Essentia) και το 1,4 Turbo 140 hp από 17.000 ευρώ (Edition).
3. FlexRail: Συρόμενο υποβραχιόνιο πάνω σε ράγες αλουμινίου
4. FlexFix: Σύστημα μεταφοράς ποδηλάτων στον πίσω προφυλακτήρα
(+): Πρακτικότητα των πίσω θυρών και του πολλαπλών ρυθμίσεων πίσω καθίσματος, χώροι, ποιότητα, value for money, οδική συμπεριφορά
(-): Βαρύ τιμόνι στους επιτόπιους ελιγμούς, εργονομία χειριστηρίων κεντρικής κονσόλας, δύναμη κινητήρα στις χαμηλές στροφές