Διαβάστηκε από 24981αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/8/2010
Ουδέτερο και άνετο παντού και πάντα
Ουδέτερο και ασφαλές κρίνεται το Ιmpreza σε δρόμο με στροφές, παρά την εμφάνιση μεγάλων κλίσεων του αμαξώματος.
Όπως και το 5θυρο Impreza, έτσι και το σεντάν παρουσιάζει σχεδόν τον ίδιο οδηγικό χαρακτήρα. Εκείνος χαρακτηρίζεται από τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης που χαρίζει το σύστημα τετρακίνησης και την άνεση που προσφέρει με τη σειρά της η μαλακή ανάρτηση, τονίζοντας το οικογενειακό του προφίλ. Το Impreza, λοιπόν, σε αυτή την έκδοση δίνει την ευκαιρία στον οδηγό του να κινηθεί με ασφάλεια, συνεπικουρούμενος από την τετρακίνηση και όχι για να την εκμεταλλευτεί για τη δυναμική συμπεριφορά που συνήθως ορίζει.
Τα υψηλά επίπεδα άνεσης των επιβατών είναι το βασικό χαρακτηριστικό του σεντάν Impreza στο δρόμο. Η ποιότητα κύλισης με τη σειρά της είναι πολύ καλή.
Στον ανοιχτό δρόμο το αμάξωμα παρουσιάζει ελεγχόμενες τάσεις πλεύσης σε απότομες ενέργειες του οδηγού, με τις κλίσεις του σε δρόμο με στροφές να είναι μεγάλες, αποτρέποντάς τον να κινηθεί γρήγορα, ενώ επιπλέον και ο κινητήρας δεν ανταποκρίνεται σε τέτοιες συνθήκες. Στις στροφές, πάντως, το Impreza χαρακτηρίζεται πεισματικά ουδέτερο, ακόμα και με το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας απενεργοποιημένο. Τα υψηλού προφίλ ελαστικά συμπληρώνουν την άνεση, προσφέροντας παράλληλα πολύ καλή ποιότητα κύλισης ενώ, τέλος, η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το σύστημα διεύθυνσης είναι καλή. Τα φρένα ικανοποιούν σε αίσθηση.
Σύστημα τετρακίνησης
Το σύστημα τετρακίνησης του Impreza "Symmetrical AWD" ενσωματώνει ένα κεντρικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο υπό κανονικές συνθήκες κατανέμει τη ροπή του κινητήρα σε ποσοστό 50:50 εμπρός - πίσω, όταν όμως υπάρξει ολίσθηση ενός τροχού, στέλνεται ένα επιπλέον ποσοστό της ροπής στον τροχό που χρειάζεται. Αντίθετα με το πεντάθυρο, το σεντάν δε διαθέτει υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων, όμως διαθέτει σύστημα ελέγχου εκκίνησης σε ανωφέρειες (Hill Start Assist).