ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/8/2010
Συγκριτικό Test
Η Ελίτ της free γενιάς
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 54866 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/8/2010
Terios για εκτός, Sedici εντός
H οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων του συγκριτικού στηρίζεται ουσιαστικά στο χαρακτήρα τους. Το Crossover Fiat Sedici έτσι παρουσιάζει καλύτερη συμπεριφορά σε ασφάλτινες συνθήκες, όντας πιο σταθερό και με καλύτερη αίσθηση σε γρήγορους ρυθμούς, ενώ και η άνεση που προσφέρει στους επιβάτες του μέσω της ανάρτησης είναι πολύ καλή. Η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης στα Daihatsu Terios και Suzuki Grand Vitara επηρεάζει ελαφρώς την οδική συμπεριφορά, με τα αμαξώματα να παρουσιάζουν τάσεις πλεύσης και έντονες κλίσεις σε στροφές, ωστόσο και εκείνα είναι άνετα. Η υπεροχή τους, ωστόσο, διαφαίνεται όπου τελειώνει η άσφαλτος και ξεκινά το χώμα. Εκεί το Terios έχει το πάνω χέρι, αφού η τετρακίνηση, ο κινητήρας, η διαδρομή της ανάρτησης και το ύψος του από το έδαφος ανταποκρίνονται τόσο στην κίνηση, όσο και στην προσπέλαση δύσκολων εμποδίων. Το Grand Vitara είναι και εκείνο ικανό, έχοντας παράλληλα τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, ωστόσο του λείπει η δύναμη και το κλείδωμα της τετρακίνησης για να αντεπεξέλθει με ευκολία σε δύσκολες συνθήκες. Το Sedici σαφέστατα υπολείπεται όσον αφορά στην προσέγγιση εμποδίων, ωστόσο είναι ιδιαίτερα ευχάριστο σε πατημένο χώμα και εμπόδια που προσεγγίζονται, ξεπερνιούνται τελικά με κάποια σχετική δυσκολία.
Συστήματα τετρακίνησης 
Τα Daihatsu Terios και Suzuki Grand Vitara εξοπλίζονται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με κεντρικό διαφορικό, ενώ το Fiat Sedici διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνεκτικό συμπλέκτη, ο οποίος υπό κανονικές συνθήκες κατανέμει την κίνηση εμπρός, ενώ με το σχετικό διακόπτη (πάνω φωτό) εμπλέκεται κατ´ επιλογήν η κίνηση και στους 4 τροχούς. Παράλληλα, το Sedici διαθέτει και κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού σε ποσοστό 50:50. Το κεντρικό διαφορικό του Grand Vitara είναι περιορισμένης ολίσθησης και κατανέμει τη ροπή σε ποσοστό 47:53 εμπρός πίσω, μεταφέροντας τη ροπή στον άξονα με την περισσότερη πρόσφυση. Το Terios υπερισχύει όσον αφορά στο σύστημα τετρακίνησής του, αφού είναι μόνιμο με 3 διαφορικά (το πίσω περιορισμένης ολίσθησης) και διαθέτει και κλείδωμα του κεντρικού σε ποσοστό 50:50.
To Τerios είναι το απόλυτο εργαλείο για όσους επιθυμούν εκτός δρόμου περιπέτειες. Στο δρόμο είναι άνετο και ασφαλές, όπου οι ρυθμοί δε φτάνουν σε οριακά επίπεδα.

Το Sedici είναι πιο κοντά σε συμβατικό αυτοκίνητο οδηγικά, προσφέροντας βέβαια και δυνατότητα σε πατημένες ή περιορισμένης δυσκολίας χωμάτινες διαδρομές.

Ομοιογενές είναι συνολικά το Grand Vitara οδηγικά, επιδεικνύοντας καλή συμπεριφορά σε ασφάλτινες συνθήκες και αρκετά ικανό εκτός δρόμου χαρακτήρα.

Το Terios διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση με μπλοκέ πίσω διαφορικό, ενώ με τον συγκεκριμένο διακόπτη "κλειδώνει" την ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες ισόποσα (50:50).

 
 Daihatsu Terios 1,5 VS Fiat Sedici 1,6 4x4 VS Suzuki Grand Vitara 1,6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Προσφορές - Χρηματοδότηση
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Συμπέρασμα
Eξωτερικές διαστάσεις - Εξοπλισμός - Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά