ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/9/2010
TEST
Seat Ibiza ST 1,4 85hp
ΠεριSσόTερο… Ibiza
Διαβάστηκε από 8774 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/9/2010
To καινούριο στέισον βάγκον Ibiza ST διατηρεί αναλλοίωτα τα πιο πολλά χαρακτηριστικά του χάτσμπακ μοντέλου, συν επιπλέον 175 χλστ. σε μήκος και 138 λίτρα για τις αποσκευές.
Η Seat, ύστερα από απουσία αρκετών ετών (ουσιαστικά από το Cordoba Vario 1997-2002), επανέρχεται στην κατηγορία των μικρών στέισον βάγκον με το Ibiza ST. Αυτό, σε σχέση με το 5θυρο μοντέλο, έχει ανασχεδιαστεί και μακρύνει στο πίσω μέρος κατά 175 χλστ., ενώ όλες οι υπόλοιπες διαστάσεις παρέμειναν ως είχαν.
Το εσωτερικό δεν παρουσιάζει καμία αλλαγή και χαρακτηρίζεται για τη λιτή του αισθητική και την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής.
Λιτό και συμπαγές εσωτερικό 
Χωρίς διαφορές παρουσιάζεται το εσωτερικό του στέισον βάγκον Ibiza συγκρινόμενο με των χάτσμπακ και διακρίνεται για το λιτό του ύφος και την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής. Επίσης η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, αποθηκευτικοί χώροι υπάρχουν αρκετοί, ενώ όσον αφορά στην εργονομία, τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος και κλιματισμού δεν είναι και τα ευκολότερα στη χρήση. 
Μεταξύ των πλεονεκτημάτων του Ibiza είναι η πολύ καλή σταθερότητα που επιδεικνύει στο δρόμο, ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς.
Σταθερό και σίγουρο
Η όχι ιδιαίτερα μαλακή ρύθμιση των αναρτήσεων και το συμπαγές πλαίσιο χαρίζουν στο Ibiza ST πολύ καλή οδική συμπεριφορά και γεμίζουν σιγουριά τον οδηγό, ο οποίος είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα.
Στις ευθείες είναι σταθερό σε υψηλές ταχύτητες, ενώ στις στροφές παραμένει ουδέτερο, προβλέψιμο και ελεγχόμενο, μέσω του αρκετά ικανοποιητικού σε αμεσότητα και πληροφόρηση τιμονιού. Επίσης η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά την πλειοψηφία των διαφόρων ανωμαλιών του οδοστρώματος.
Επαρκής ο κινητήρας
Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. πραγματικής απόδοσης 94 ίππων κινεί αξιοπρεπώς το Ibiza ST, δεδομένου του ήπιων τόνων οικογενειακού χαρακτήρα του. Στις χαμηλές στροφές έχει το απαραίτητο τράβηγμα και καλή ελαστικότητα, ενώ ο οδηγός θα εκτιμήσει το θετικό σε αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων. Στο ταξίδι το μοτέρ έχει τη δυνατότητα να διατηρεί τις "προβλεπόμενες" ταχύτητες, ενώ ο θόρυβος που παράγει δε γίνεται ενοχλητικός και η κατανάλωση συγκρατείται σε χαμηλά επίπεδα.

 
 Seat Ibiza ST 1,4 85hp
Χώροι
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία