ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/11/2010
TEST
Abarth Punto Evo
Η εξέλιξη του σκορπιού
Διαβάστηκε από 18887 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/11/2010
Ο σκορπιός της Abarth "τσιμπά" και το Fiat Punto Evo, δημιουργώντας ένα από τα πιο hot μικρά αυτοκίνητα, που ξεχωρίζει κυρίως για τα σπορτίφ οδικά και οδηγικά του χαρακτηριστικά.
Το ανανεωμένο Fiat Punto Evo εντάσσεται και αυτό στην γκάμα της Abarth, ώστε να δημιουργηθεί η πλέον σπορ εκδοχή του. Όπως και στα υπόλοιπα σύγχρονα μοντέλα της Abarth που έχουμε γνωρίσει, έτσι και εδώ το αυτοκίνητο έχει λάβει μια σειρά από αλλαγές σε κινητήρα, ανάρτηση και φρένα, προσφέροντας έτσι δύναμη και σπορ οδική συμπεριφορά. Αλλά και εμφανισιακά, συναντούμε μια σειρά από αισθητικές αλλαγές, όπως οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, οι σκουρόχρωμοι εμπρός προβολείς, ο εμπρός προφυλακτήρας με τις μεγαλύτερες εισαγωγές και ο πίσω με το μεγαλύτερο διαχύτη και τη διπλή απόληξη της εξάτμισης, αλλά και τα 4 εμβλήματα της Abarth ή τα αυτοκόλλητα στα μαρσπιέ. Φυσικά, όλες αυτές οι αλλαγές έχουν και χρηματικό αντίτιμο, αφού οι τιμές του Abarth Punto Evo ξεκινούν από τα 20.250 ευρώ.
Στημένο για οδηγικές συγκινήσεις
Η σφιχτότερη ανάρτηση (κατά 20%), οι μεγαλύτερες αντιστρεπτικές και τα ενισχυμένα φρένα του Abarth Punto Evo, σε σχέση με τα απλά Punto Evo, έχουν ως αποτέλεσμα ο ιταλικός σκορπιός να προσφέρει μια απολαυστική οδική συμπεριφορά, κυρίως σε κλειστές διαδρομές. Παράλληλα, το μη απενεργοποιούμενο ESP και το ηλεκτρονικό εμπρός διαφορικό TTC φροντίζουν ώστε να περιορίζεται ή και να εξαλείφεται η υποστροφή, διατηρώντας το αυτοκίνητο στην επιθυμητή τροχιά. Από πλευράς αίσθησης, το τιμόνι στην επιλογή "Sport", παρ´ ότι δεν προσφέρει και την καλύτερη πληροφόρηση, έχει πολύ καλή αίσθηση και βοηθά τον οδηγό. Τα φρένα, τέλος, έχουν αρκετά καλή απόδοση και αίσθηση από το πεντάλ.

 
 Abarth Punto Evo
Eσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή