Διαβάστηκε από 26589αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/11/2010
Η κορυφαία έκδοση της Giulietta εφοδιάζεται με turbo κινητήρα 1,75 λίτρων απόδοσης 235 ίππων και αν και η γρηγορότερη, δε διαφέρει σε τίποτα από τις μικρές της αδελφές, παραμένοντας "ερωτική" στη σχέση με τον οδηγό της.
Με 235 ίππους απόδοση, θα περίμενε κανείς ότι αυτή η Giulietta θα αποτελεί το γνήσιο σπορ τέκνο της ιστορικής φίρμας (πρόσφατα έκλεισε τα 110 χρόνια ζωής). Και όμως, σε κανένα σημείο πλην της απόδοσης η Giuletta Quadrifoglio Verde δε σε προδιαθέτει για κάτι το συνταρακτικό σε σπορ επίπεδο, παραμένοντας όσο σπορ είναι οι μικρές αδελφές της. Τελικά καταφέρνει να σε εντυπωσιάσει με την πληρότητα και την ομοιογένειά της, αναλογιζόμενος όμως ότι ο όρος "κορυφαία" την αδικεί, μιας και γι αυτή την -αναμενόμενη- έκδοση τα αρχικά "GTA" είναι μονόδρομος. Ξεκινώντας από την εμφάνιση, αυτή η Giulietta διαφέρει μόνο στο γεγονός ότι διαθέτει δύο μπούκες εκατέρωθεν του πίσω προφυλακτήρα και στην προσθήκη του 4φυλλου τριφυλλιού στα εμπρός φτερά .