Διαβάστηκε από 21352αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/12/2010
Με αλλαγές τόσο στο εσωτερικό του όσο και σε περιφερειακά τμήματα, ο 1.600ρης diesel έγινε ακόμα πιο οικονομικός αλλά και πιο αποδοτικός.
Οι αλλαγές που έγιναν στο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο πετρελαίου των 1,6 λτ., αφορούν τόσο στο εσωτερικό του όσο και στα περιφερειακά του τμήματα. Πιο συγκεκριμένα, βελτίωση δέχτηκε το σύστημα ψεκασμού του καυσίμου, ο υπερτροφοδότης αντικαταστήθηκε με έναν νέο, μεταβλητής γεωμετρίας, μειώθηκε το συνολικό βάρος κατά 4 κιλά και η σχέση συμπίεσης "έπεσε" στο 16:1. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με το κατά 3 κιλά ελαφρύτερο νέο 6τάχυτο κιβώτιο, είχαν ως αποτέλεσμα την μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 0,1 λτ./100 χλμ. και τα 2 γρ./χλμ. λιγότερα διοξείδιο του άνθρακα. Παράλληλα, βελτιώθηκε και η απόδοση του κινητήρα, αφού πλέον αποδίδει 115 ίππους (+6 ίππους) και 270 Nm ροπής (+30 Nm), ενώ η λειτουργία του έγινε πιο γραμμική και πιο αθόρυβη από τον παλαιότερο κινητήρα των 1,6 λτ. Από την επαφή που είχαμε με το αυτοκίνητο, κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση στις Κάνες, παρατηρήσαμε ότι οι 115 ίπποι και τα 270 Nm ροπής μπορούν να κινήσουν το αμάξωμα του ιαπωνικού μοντέλου σε σβέλτους ρυθμούς, ενώ σε αστικές συνθήκες η λειτουργία του μοτέρ είναι γραμμική, με μοναδικό "παράπτωμα", μία μικρή απώλεια ισχύος κάτω από τις 1.500 σ.α.λ. Πάντως, ακόμα και σε γρήγορη οδήγηση στο επαρχιακό δίκτυο, η κατανάλωση καυσίμου παρέμεινε σε άκρως ικανοποιητικά επίπεδα.