Διαβάστηκε από 19780αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/1/2011
Η Alfa Romeo 156 είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, το οποίο διακρίνεται για την ξεχωριστή τουσχεδίαση, αλλά και για την πολύ καλή οδική συμπεριφορά του, με σπορτίφ χαρακτηριστικά.
Κινητήρας
Ο 16βάλβιδος, 1.600άρης κινητήρας της 156 διαθέτει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και αποδίδει 120 ονομαστικούς ίππους και 146 Nm ροπής, νούμερα ικανά να κινήσουν το αμάξωμα των 1.274 κιλών σε σβέλτους ρυθμούς. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο προσφέρει τη δύναμή του στις μεσαίες και υψηλές στροφές λειτουργίας, όπου παράγει και έναν πολύ ευχάριστο ήχο.
Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο, το ιταλικό μοντέλο είναι ουδέτερο, ενώ προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του. Στις στροφές, διατηρεί την τροχιά τους σε κάθε περίπτωση, με αποτέλεσμα να δίνει περιθώρια στον οδηγό να πιέσει ολοένα και περισσότερο. Πολύ καλές εντυπώσεις αφήνουν το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα που φέρουν αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς πίσω.
Εσωτερικό - Χώροι
Μπαίνοντας στο εσωτερικό, παρατηρείς μία πολυτελή εικόνα, η οποία περιέχει αρκετά σπορτίφ χαρακτηριστικά, όπως άλλωστε αρμόζει σε μία Alfa Romeo. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή όσον αφορά στα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, κυρίως στο ταμπλό, έχουν μαλακή υφή. Από πλευράς χώρων, η κατάσταση είναι απλά ικανοποιητική, μιας και οι πίσω επιβάτες θα πρέπει να κάνουν κάποιες παραχωρήσεις. Το ίδιο ισχύει και για το χώρο αποσκευών, ο οποίος έχει χωρητικότητα 378 λίτρα.
Μεταπωλητική αξία
Σε μέτρια επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία της 156, λόγω της αντικατάστασής της από την τωρινή Alfa Romeo 159.
Value for Money
Ικανοποιητική είναι η σχέση τιμής-αξίας της 156, κάτι που οφείλεται στο καλό επίπεδο εξοπλισμού που διέθετε το ιταλικό μοντέλο.
(+): Οδική συμπεριφορά, Σχεδίαση, Κινητήρας - επιδόσεις
(-): Χώροι πίσω επιβατών, Κατανάλωση, Αξιοπιστία
Ο εσωτερικός διάκοσμος της 156 προσφέρει δόσεις
πολυτέλειας, η οποία διαθέτει και κάποια σπορτίφ χαρακτηριστικά.
Στο δρόμο, η 156 δεν θα πει όχι στον οδηγό που θέλει να κινηθεί σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς. Το σύστημα διεύθυνσης διακρίνεται για την αίσθηση που παρέχει.
Σημαντικότεροι ανταγωνιστές • Audi A4 1,6
• ΒMW 316
• Volvo S40 1,6
Από το 1997 μέχρι σήμερα
Η πρώτη γενιά 156 παρουσιάστηκε το φθινόπωρο του 1997 και έξι χρόνια αργότερα δέχτηκε facelift (μοντέλο που αναφερόμαστε). Το 2005 αντικαταστάθηκε από την 159, η οποία υπάρχει στις εκθέσεις Alfa Romeo μέχρι σήμερα.
Τιμή αγοράς 2005: 21.440 ευρώ
Τιμή αγοράς 2011: 8.600 ευρώ
Τιμή πώλησης 2011: 9.900 ευρώ