Διαβάστηκε από 3988αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/1/2011
Όταν η μπαταρία αποφορτιστεί πλήρως, μπορεί να παναφορτιστεί σε περίπου τρεις ώρες από ένα δίκτυο 380V. Μία ένδειξη δίπλα στην πρίζα δείχνει την κατάσταση φόρτισης και τον εναπομένοντα χρόνο.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας μεταδίδει την ισχύ του στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου μίας σχέσης. Ο επιλογέας ταχυτήτων, που μπορεί να αναδιπλωθεί, βρίσκεται στην κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα και προσφέρει τρεις επιλογές, μία για την κίνηση του οχήματος εμπρός, μία για την κίνηση πίσω και τη "νεκρά".
Τα πιο σημαντικά εξαρτήματα του ηλεκτρικούς συστήματος του A1 e-tron είναι:
• Ο παλμικός ανορθωτής, που λειτουργεί ως ρυθμιστής μεταξύ του ηλεκτρικού κινητήρα και της μπαταρίας.
• Ο μετατροπέας συνεχούς ρεύματος, που συνδέει το σύστημα των 14 Volts στο δίκτυο υψηλής τάσης.
• Ένας διακόπτης για τη διασφάλιση των εξαρτημάτων υψηλής τάσης, καθώς και μία μονάδα φόρτισης.
• Η υποδοχή για το φις φόρτισης είναι τοποθετημένη πίσω από τους κύκλους της Audi στην ενιαία τραπεζοειδή μάσκα του Audi A1 e-tron.
Όταν η μπαταρία αποφορτιστεί πλήρως, μπορεί να επαναφορτιστεί σε περίπου τρεις ώρες από ένα δίκτυο 380V. Μία ένδειξη δίπλα στην πρίζα φόρτισης δείχνει την τρέχουσα κατάσταση φόρτισης και τον εναπομένοντα χρόνο φόρτισης. Επίσης, ο μεγάλος ηλεκτρικός κινητήρας που τροφοδοτεί με ισχύ το A1 e-tron μπορεί να μετατρέψει την ενέργεια πέδησης σε ηλεκτρική και να την αποθηκεύσει. Η επαναφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 380 Volt παρέχει ονομαστική ενέργεια 12 kW και ζυγίζει λιγότερο από 150 kg.