Διαβάστηκε από 12301αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/3/2011
Το Hyundai Getz, με τον κινητήρα των 1,4 λτ., θα ικανοποιήσει τον οδηγό που αναζητά ένα οικονομικό και άνετο μεταχειρισμένο
αυτοκίνητο.
Κινητήρας
Ο 16βάλβιδος κινητήρας των 1,4 λτ. του κορεάτικου μοντέλου είναι ροπάτος, ελαστικός, αλλά και θορυβώδης, όμως καταφέρνει να προσδώσει στο όχημα πολύ καλές επιδόσεις, τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Το μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων με το οποίο συνεργάζεται, διαθέτει κάπως χαλαρή αίσθηση στο λεβιέ, αν και η λειτουργία του συνολικά κρίνεται καλή.
Οδική συμπεριφορά
Το Getz διακρίνεται για τον αστικό του χαρακτήρα, προσφέροντας την απαιτούμενη άνεση στους επιβάτες για ξεκούραστες μετακινήσεις στο κλεινόν άστυ, κάτι που οφείλεται στη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης. Οδηγώντας με γρήγορους ρυθμούς σε δρόμο με στροφές, το πίσω μέρος θα γλιστρήσει μόνο με σχετικές ενέργειες από τη μεριά του οδηγού. Η συμπεριφορά του μικρού μοντέλου κάτω από πίεση είναι υποστροφική, ενώ ο έλεγχός της ανακτάται με σχετική ευκολία μέσω του ικανοποιητικού συστήματος διεύθυνσης. Για τις δύσκολες καταστάσεις, τα φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων.
Εσωτερικό - Χώροι
Από πλευράς ποιότητας, τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό του Getz είναι σκληρά, όμως έχουν καλή συναρμογή, με τη γενική εικόνα του ταμπλό να είναι σχετικά αδιάφορη. Στον τομέα των χώρων, η καμπίνα του μικρού κορεάτικου μοντέλου είναι σε θέση να φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες επιβάτες, χωρίς να χρειαστεί να κάνουν κάποια παραχώρηση. Τέλος, ο όγκος του χώρου αποσκευών, με το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα, ανέρχεται στα 254 λίτρα.
Μεταπωλητική αξία
Σε μέτρια επίπεδα κυμαίνεται η μεταπωλητική αξία του μοντέλου. Αυτό οφείλεται κυρίως στην αντικατάστασή του από το νεώτερο μέλος της οικογένειας Hyundai, το i20.
Value for Money
Καλή είναι η σχέση τιμής - αξίας του Hyundai Getz, λόγω της χαμηλής του τιμής, σε σχέση με τον πλούσιο εξοπλισμό, που διέθετε από τη βασική έκδοση.
(+): Άνεση. Eπιδόσεις.
Xώροι
(-): Σκληρά πλαστικά. Aδιάφορη εικόνα
εσωτερικού
Η εξωτερική εικόνα τόσο του πίσω όσο και του
εμπρόσθιου μέρους του Getz είναι σύγχρονη.
Το ταμπλό του κορεάτικου μοντέλου αποτελείται από σκληρά υλικά με καλή συναρμογή, όμως η εικόνα είναι σχετικά αδιάφορη.
Από το 2002 μέχρι το 2008
Η πρώτη γενιά του Hyundai Getz παρουσιάστηκε το 2002 και τρία χρόνια αργότερα δέχθηκε αισθητική ανανέωση και εφοδιάστηκε με νέα μοτέρ (μοντέλο που αναφερόμαστε). Το 2008 παρουσιάστηκε το i20, μοντέλο που αντικατέστησε το Getz, αν και στη χώρα μας μέχρι και τις αρχές του 2009 υπήρχε ακόμα διαθέσιμο στις εκθέσεις Hyundai.
Τιμή αγοράς 2006: 11.990 ευρώ
Τιμή αγοράς 2011: 4.900 ευρώ
Τιμή πώλησης 2011: 5.900 ευρώ