Διαβάστηκε από 34084αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/3/2011
Ένας hi-tech φίλος από τα «παλιά»…
Το γνωστό, 1,33 λτ. και φιλοσοφίας Optimal Drive, μοτέρ του Verso-S διαθέτει διπλό μεταβλητό χρονισμό και διακρίνεται για την ελαστικότητά του.
Γνώριμος είναι ο κινητήρας του Verso-S. Ο λόγος για το 1,33 λτ. και φιλοσοφίας Optimal Drive μηχανικού συνόλου, που διαθέτει διπλό μεταβλητό χρονισμό και αποδίδει 99 ονομαστικούς ίππους. Διακρίνεται για την ελαστικότητά και την πολιτισμένη λειτουργία του - αν και στις υψηλές στροφές θορυβεί- ενώ, όπως αποδείχθηκε στις μετρήσεις μας προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο ελαφρύ αμάξωμα του Verso-S.
Έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,4 δλ (2 δλ λιγότερο από ότι ανακοινώνει η Toyota), ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα. Η μακριά κλιμάκωση του 6τάχυτου κιβωτίου ευνοεί την οικονομία καυσίμου (5,5 λτ./100χλμ και 127 γρ.CO2/χλμ.). Τα 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση έρχονται σε 10,5/13,9 δλ. ενώ τα 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σε 15,3/21,0 δλ. Οι τιμές της κατανάλωσης και εκπομπών CO2 πέφτουν στα 5,4 λτ./100 χλμ. και στα 125 γρ./χλμ. με την παρουσία συστήματος Stop & Start. Εκτός από χειροκίνητο, διαθέσιμο είναι και κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT) Multidrive S, που προσφέρει ακόμη περισσότερη οικονομία καυσίμου (5,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2: 120 γρ./χλμ. με Stop & Start).