Διαβάστηκε από 112521αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/4/2011
Με έμφαση στην άνεση
Το νέο Hyundai ix35 παραμένει σε κάθε περίπτωση σταθερό, ασφαλές και ισορροπημένο…
Το πρώτο θετικό μήνυμα από την οδήγηση του ix35 έρχεται από τη θέση οδήγησης. Το τιμόνι ρυθμίζεται πολλαπλά, το κάθισμα το ίδιο και σύντομα ο οδηγός βρίσκεται βολεμένος σε μια πανοραμική θέση με απρόσκοπτη περιφερειακή ορατότητα. Στη συνέχεια, έρχεται η ζωντάνια και η ελαστικότητα του κινητήρα, αλλά και η "καλολαδωμένη" αίσθηση του επιλογέα, που γλιστρά χωρίς κομπιάσματα και δυσκολίες από σχέση σε σχέση. Χαμηλά είναι τα επίπεδα θορύβου, ενώ κολακευτικά σχόλια έχουμε να κάνουμε και για την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση. Η ανάρτηση -με γόνατα MacPherson μπροστά και σύστημα πολλαπλών συνδέσμων πίσω- είναι εστιασμένη στην άνεση, κάτι που στην πράξη μεταφράζεται σε αποτελεσματική απορρόφηση των κακοτεχνιών και υψηλότατου επιπέδου ποιότητα κύλισης. Μπορεί το ix35 να μην εμπνεύσει τους οδηγούς με ιδιαίτερο μπρίο, παραμένει όμως σταθερό, ασφαλές και ισορροπημένο.
Η άνεση, η ποιότητα κύλισης και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα αποτελούν ισχυρά πλεονεκτήματα για το ix35.
Εμφανίζει λογικές κλίσεις στις στροφές, αλλά όταν το παρακάνεις δεν αιφνιδιάζει, αφού θα υποστρέψει σε αναμενόμενες ποσότητες και πάντα προοδευτικά και προβλέψιμα. ¶λλωστε, η αίσθηση και η αμεσότητα του τιμονιού (που στην ευθεία έχει σωστό βάρος) δεν εμπνέουν για γρήγορη οδήγηση, όταν στρίβεις. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα που εξασφαλίζει 3,5% οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου.
Δισκόφρενα μπροστά-πίσω με ABS και EBD φροντίζουν να σταματούν σε 41,2 μ. το ix35, τη στιγμή που το πεντάλ έχει καλή αίσθηση. Στα πέριξ
Αν και το νέο Hyundai ix35, όπως και όλα τα SUV της κατηγορίας πλέον, προορίζεται κυρίως για αστική χρήση, εντούτοις διαθέτει αρκετά ικανοποιητικές επιδόσεις αναρρίχησης: γωνία προσέγγισης 24,2ο , γωνία αναχώρησης 26,9ο και γωνία ράμπας 17ο, τη στιγμή που η απόσταση από το έδαφος είναι 170 χλστ. Η άνεση που προσφέρει στα πατημένα και όχι μόνο χώματα είναι αξιοπρόσεκτη, ενώ οι λάσπες και η άμμος, παρά την απουσία τετρακίνησης δεν έδειξαν να το πτοούν -αν και αποφύγαμε κάποια υπερβολή που δε θα ταίριαζε στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Τόσο το Σύστημα Ελέγχου Ανόδου (HAC), όσο και ο Κατηφορικός Έλεγχος Φρεναρίσματος (DBC), δουλεύουν ιδιαίτερα αποτελεσματικά και αποτελούν αρωγό στα χέρια του… ανήσυχου οδηγού.