Διαβάστηκε από 36497αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/4/2011
Περισσότερο ουδέτερο και με καλύτερη αίσθηση το 508 - Κορυφαία άνεση από το C5
Στο ανανεωμένο C5 δεν άλλαξε κάτι σε ό,τι έχει να κάνει με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά και έτσι, το σύστημα αναρτήσεών του αποτελείται από διπλά ψαλίδια στον εμπρόσθιο και πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα. Επίσης, το αυτοκίνητο της δοκιμής μας διαθέτει και την υδροενεργητική ανάρτηση Hydractive III+, με επιλογή για αλλαγή της απόσβεσης των αμορτισέρ από Normal σε Sport. Στην πράξη και σε οποιαδήποτε και από τις δύο ρυθμίσεις εάν βρίσκεται η ανάρτηση, το C5 εμφανίζεται σταθερό στην ευθεία και με κάποιες υποστροφικές τάσεις σε έναν δρόμο με στροφές. Αυτή είναι και η διαφορά του, σε σχέση με το 508 που έχει μεν πιο "συμβατική" ανάρτηση (εμπρός Γόνατα ΜακΦέρσον, πίσω Πολλαπλοί σύνδεσμοι), αλλά με πιο σφιχτή ρύθμιση που αυξάνει τα περιθώρια πρόσφυσης και δίνει περισσότερη σιγουριά στις στροφές. Αντίστοιχα, το πολύ πιο γρήγορο τιμόνι του 508 προσφέρει καλύτερη πληροφόρηση στον οδηγό του αυτοκινήτου, ενώ η αίσθησή του δεν είναι τόσο τεχνητή, όσο στο C5. Εκεί πάντως όπου το μοντέλο της Citroen δεν έχει αντίπαλο είναι στην άνεση, όπου η μαλακή ανάρτηση παραδίδει μαθήματα άκοπων περασμάτων από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος…
Στις στροφές, το 508 χαρακτηρίζεται για την ουδετερότητά του και την προοδευτικότητα των αντιδράσεων.
Το C5 στρίβει και αυτό με σιγουριά, όμως εμφανίζει περισσότερη υποστροφή και μεγαλύτερες κλίσεις από το αμάξωμα σε σχέση με το 508.
Ανανεωμένο Citroen C5 1,6 THP VS Peugeot 508 1,6 THP