Διαβάστηκε από 39578αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/4/2011
Καλύτερες επιδόσεις από το Civic – Κερδίζει σε κατανάλωση ο TSI
Ο i-VTEC κινητήρας του Civic ανεβάζει με εξαιρετική αυτοπεποίθηση έως και τις 7.000 σ.α.λ., προσφέροντας και τα γρηγορότερα νούμερα στις επιδόσεις.
Τα πολύ καλά νούμερα που εμφάνισε στις μετρήσεις μας ο turbo κινητήρας των 1,2 λίτρων του Jetta, τον τοποθετούν στη σύγκρισή μας απέναντι στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες των 1,8 λίτρων των Cruze, Civic και Lancer. Από πλευράς ονομαστικής ισχύος, το μοτέρ αυτό αντιτάσσεται και με τον ατμοσφαιρικό boxer των 1,5 λίτρων του Impreza, ο οποίος όπως υπολείπεται αισθητά στον τομέα των επιδόσεων. Συγκρινόμενος λοιπόν με τους τρεις των 1,8 λίτρων, ο TSI χάνει μεν στο 0-100 χλμ./ώρα από όλους, όμως στις ρεπρίζ κερδίζει – ελέω και του κιβωτίου 6 σχέσεων – τις επιδόσεις των 1,8 κινητήρων του Cruze και του Lancer. Μόνο ο i-VTEC του Civic είναι γρηγορότερος σε όλες τις επιδόσεις – συνδυάζεται και αυτός με 6άρι κιβώτιο – όμως μην ξεχνάμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα μοτέρ που αποδίδει 142 άλογα στο δυναμόμετρο. Περνώντας στην κατανάλωση, σύμφωνα με τις εργοστασιακές τιμές, ο 1,2 TSI του Jetta είναι τουλάχιστον 1 λίτρο πιο οικονομικός από όλους τους άλλους, ενώ έχει και πολύ πιο χαμηλές εκπομπές CO2.
Μπορεί να έχει τη χαμηλότερη χωρητικότητα και ονομαστική απόδοση από όλους τους κινητήρες, όμως ο 1,2 TSI του Jetta συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τις πολύ καλές επιδόσεις με την οικονομία στην κατανάλωση.
Ο κινητήρας των 1,8 λίτρων του Lancer έχει αποδώσει τα περισσότερα «άλογα» στο δυναμόμετρο (144 PS). Οι επιδόσεις που προσδίδει στο αυτοκίνητο είναι αρκετά γρήγορες.