Διαβάστηκε από 47491αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/5/2011
Χωρίς τέλη κυκλοφορίας!
Οι αισθητικές επεμβάσεις κυρίως στο εμπρός άκρο του, έκαναν το i10 να δείχνει πολύ πιο μοντέρνο.
Πρόσφατα, το i10 ανανεώθηκε αισθητικά, ενώ σε μερικές εβδομάδες θα υιοθετήσει και νέα τεχνολογική βάση με καινούριο 3κύλινδρο κινητήρα 1,0 λίτρου. Στο αισθητικό κομμάτι, η ανανεωμένη εκδοχή του μίνι μοντέλου της Hyundai βρίσκεται ήδη στην Ελλάδα και ενσωματώνει τροποποιήσεις που αφορούν σε ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα, διαφορετική μάσκα αλλά και μικρή αναβάθμιση επενδύσεων στο εσωτερικό. Το Μάιο, θα δούμε στη χώρα μας και το νέο 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα κάτω από το καπό του ανανεωμένου i10. Πρόκειται για 12βάλβιδο μοτέρ χωρητικότητας 998 κ.εκ. με απόδοση 68 ίππους και ροπή ίση με 70 Nm από τις 3.500 σ.α.λ. Με τη συνδρομή 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου αλλά και συστήματος εξοικονόμησης ενέργειας start/stop στον κινητήρα, η μέση κατανάλωση καυσίμου, όπως ανακοινώθηκε αρχικά, είναι 5,0 λτ./100 χλμ. (μπορεί να τροποποιηθεί ελαφρώς) ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόλις 99 γρ./χλμ. Το τελευταίο στοιχείο παρουσιάζει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, αφού σημαίνει πως ο ιδιοκτήτης του i10 με τον 1, 0 λίτρου κινητήρα δεν θα καλείται να πληρώσει τέλη κυκλοφορίας. Στη γκάμα του Hyundai i10 θα παραμείνει ο 1,2 λίτρων κινητήρων των 78 ίππων και ουσιαστικά ο νέος 3κύλινδρος 1.000άρης θα αντικαταστήσει το μέχρι τώρα αρχικό μοτέρ των 1,1 λίτρων - 66 ίππων.
Ο νέος 1.000άρης κινητήρας που θα προστεθεί μέσα στο Μάιο στη γκάμα του πρόσφατα ανανεωμένου Hyundai i10 το καθιστά ακόμα πιο ελκυστικό, αφού το απαλλάσσει από τα τέλη κυκλοφορίας (CO2 99 γρ./χλμ.).
Σε σχέση με το pro-facelift μοντέλο
Οι αισθητικές επεμβάσεις που δέχτηκε, στο πλαίσιο της ανανεώσής του, το i10 το κάνουν να δείχνει σαφώς πιο μοντέρνο και ελκυστικό. Ταυτόχρονα, η αντικατάσταση του 1,1 λίτρων κινητήρα με τον 3κύλινδρο 1.000άρη ενισχύει σημαντικά τις αρχικές εκδόσεις του μίνι μοντέλου της Hyundai. ¶λλωστε, το νέο μοτέρ αποδίδει δύο ίππους περισσότερους (68PS) και εκπέμπει σημαντικά λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα (CO2 99 γρ./χλμ.), στο βαθμό που η ελληνική νομοθεσία το εξαιρεί από τα τέλη κυκλοφορίας.
Tα νέα μοντέλα που έρχονται στην Ελλάδα το 2μηνο Μαΐου - Ιουνίου