ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/5/2011
Scoop
Νέο Audi A3
Συνέχεια στην επιτυχία
Διαβάστηκε από 17551 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/5/2011
Με έμφαση στο δυναμικό design, νέα πλατφόρμα και αναβαθμισμένους TSI κινητήρες, το επόμενης γενιάς Α3 φιλοδοξεί να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την ούτως ή άλλως πολύ ισχυρή παρουσία της Audi στο πολυτελές άκρο της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Με έμφαση στο δυναμικό design, νέα πλατφόρμα και αναβαθμισμένους TSI κινητήρες, το επόμενης γενιάς Α3 φιλοδοξεί να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την ούτως ή άλλως πολύ ισχυρή παρουσία της Audi στο πολυτελές άκρο της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Με έμφαση στο δυναμικό design, νέα πλατφόρμα και αναβαθμισμένους TSI κινητήρες, το επόμενης γενιάς Α3 φιλοδοξεί να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την ούτως ή άλλως πολύ ισχυρή παρουσία της Audi στο πολυτελές άκρο της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Oι Sportback εκδόσεις (5θυρες) στο επόμενο A3 θα συνεχίσουν να προσφέρουν αρκετές πρακτικές λύσεις, δίχως όμως να στερούνται ουσιαστικά από το σπορτίφ σχεδιαστικό στιλ που θα έχει συνολικά το επόμενο μικρομεσαίο Audi.
Με μια ματιά
Νέο Α3 με πολύ πιο δυναμικό design
Mε εξελιγμένους TSI κινητήρες 3κύλινδρους και 4κύλινδρους
Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα
Στην Ευρώπη το 2012
Είναι δεδομένο ότι ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων μοντέλων θα ενταθεί πολύ τα επόμενα χρόνια. Εν μέρει, αυτό οφείλεται και στο γεγονός ότι, εκτός από τη BMW (με την επόμενη Σειρά 1), η Audi θα βρει απέναντί της και μια εντυπωσιακή σχεδιαστικά νέα Mercedes A-Class, το βασικό στοιχείο της οποίας θα είναι το παραδοσιακό χάτσμπακ αμάξωμα. Το σίγουρο είναι λοιπόν πως η Audi θα επενδύσει πραγματικά πάρα πολλά στο επόμενης γενιάς Α3, ξεκινώντας από τη σχεδίασή του. Όπως φαίνεται και στις κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες, φωτογραφίες που σας παρουσιάζουμε σε αποκλειστικότητα, το A3 θα αποκτήσει σαφώς πιο δυναμικό design, χωρίς όμως να ξεφεύγει ιδιαίτερα από το αισθητικό μοτίβο στο οποίο βασίζεται και σήμερα. Τα κυριότερα στοιχεία που του χαρίζουν τον απαραίτητο δυναμισμό είναι τα λεπτά και με έντονες ακμές μπροστινά και πίσω φωτιστικά σώματα, αλλά και η τονισμένη γρίλια της μάσκας. Συνολικά, το μικρομεσαίο γερμανικό αυτοκίνητο δείχνει, όπως είναι λογικό, σαφώς πολύ μοντέρνο και διακριτικά σπορτίφ, τόσο στις 3θυρες, όσο και στις 5θυρες εκδόσεις του που καλούνται να προσφέρουν και αυξημένη πρακτικότητα.
Σε νέα πλατφόρμα
Ως βάση για το νέο A3 θα χρησιμοποιηθεί μια νέα πλατφόρμα "πασπαρτού" που εξελίσσεται εδώ και καιρό στους κύκλους του ομίλου VW και η οποία καλείται από την Audi "Μοdularer Querbaukasten MQB". Ουσιαστικά, αυτή η νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα αποτελεί και ιδανική βάση εξέλιξης νέων τεχνολογιών, όπως είναι οι υβριδικές εφαρμογές. Σε πρώτη φάση πάντως, θα τη μοιραστούν διαφορετικά αυτοκίνητα του γερμανικού ομίλου όπως π.χ. το καινούριο Golf VII (μάλλον μέσα στο 2012). Επίσης, τροποποιημένες εκδοχές της θα δούμε και σε μοντέλα διαφορετικών κατηγοριών, όπως στα μεσαία οικογενειακά.
Μοτέρ TSI και πάλι στο προσκήνιο
Οι δυνατότητες της νέας πλατφόρμας να φιλοξενήσει νέες οικολογικές τεχνολογίες σημαίνει πρακτικά ότι αργά ή γρήγορα στο επόμενο Α3 θα δούμε και έκδοση που πιθανόν να συνδυάζει θερμικό μοτέρ με ηλεκτροκινητήρα προκειμένου να επιτευχθούν πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων. Πάντως, τον κύριο λόγο θα συνεχίσουν να έχουν οι TSI κινητήρες από 1,2 έως 2,0 λτ., με ισχύ από 105 έως 211 ίππους. Επίσης, περιμένουμε τουλάχιστον ένα ακόμη μοτέρ τεχνολογίας TSI με 3 κυλίνδρους και χωρητικότητα που, αν και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, θα βρίσκεται πιθανόν κάτω από τα 1,2 λίτρα.
Ανάρτηση - Ελαφριά υλικά
Συνολικά, στο νέο Α3 θα γίνει ακόμα πιο εκτεταμένη χρήση ελαφριών υλικών και ειδικά αλουμινίου, προκειμένου να παραμείνει το βάρος του αυτοκινήτου σε ελεγχόμενα επίπεδα που σε συνδυασμό με την τεχνολογία κινητήρων θα δημιουργήσουν ένα ιδανικό μείγμα για μικρές καταναλώσεις. Εν τω μεταξύ, κρίνοντας από τη διάταξη ανάρτησης που φέρει το νέο πρωτότυπο Α3 σεντάν αλλά και το σημερινό Α3 χάτσμπακ, μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι και το επόμενο μικρομεσαίο μοντέλο της γερμανικής φίρμας θα χρησιμοποιεί γόνατα ΜακΦέρσον στη μπροστινή και πολλαπλούς συνδέσμους στην πίσω ανάρτηση. Ουσιαστικά, αυτή η διάταξη εγγυάται επιθυμητά επίπεδα οδικής συμπεριφοράς σε συνδυασμό με την απαραίτητη προς τους επιβάτες άνεση. Τέλος, με ενδιαφέρον αναμένουμε και την επόμενη γενιά του πολυσυστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI που δεν θα αργήσει να εμπλουτιστεί με περισσότερες λειτουργίες, μεταξύ αυτών, και με ασύρματη σύνδεση στο internet.