Διαβάστηκε από 59068αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/6/2011
Χαμηλότερα ετήσια κόστη σε βενζίνη και τέλη κυκλοφορίας το Passat 1,4 TSI BMT
Τα λιγότερα ετήσια έξοδα σε βενζίνη και τέλη κυκλοφορίας απαιτεί το Passat 1,4 BlueMotion Technology, το οποίο, σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις, παρουσιάζει χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 (άρα και χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας), συγκριτικά με των υπολοίπων 4 μεσαίων αυτοκινήτων. Στη 2η θέση τοποθετείται το καινούργιο 508 1,6 THP με 213 ευρώ περισσότερα ετήσια έξοδα σε σχέση με το Passat.
Κατανάλωση - εκπομπές CO2 - ετήσια κόστη
Μάρκα/μοντέλο
Καταν.
(λτ./100 χλμ.)
Καταν. 15.000 χλμ. (λτ.)
Βενζίνη στα
15.000 χλμ. (ευρώ)*
Εκπομπές CO2
(γρ./χλμ.)
Τέλη κυκλο-
φορίας (ευρώ)
Τέλη και βενζίνη** (ευρώ)
VW Passat 1,4 TSI BMT
5,9
885
1.504
138
138
1.642
Peugeot 508 1,6 THP 156 PS
6,4
960
1.632
149
223
1.855
Ford Mondeo 1,6 EcoBoost 160 PS
6,8
1.020
1.734
158
237
1.971
Citroen C5 1,6 THP 155
7,1
1.065
1.810
167
334
2.144
*τιμή λίτρου αμόλυβδης 1,7 ευρώ,**Αφορά ετήσια τέλη κυκλοφορίας και κόστος βενζίνης στα 15.000 χλμ.
Λιγότερα έξοδα θα χρειαστεί το Passat σε βενζίνη και τέλη κυκλοφορίας, λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης (σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις) και εκπομπών CO2.
Τα 0,5 λτ./100 χλμ. περισσότερη βενζίνη και τα 11 πιο πολλά γρ./χλμ. CO2 που εκπέμπει το 508 1,6 ΤΗP σε σχέση με το Passat 1,4 TSI BMT κοστίζουν ετησίως 213 ευρώ παραπάνω.
Τα γρηγορότερα 4θυρα μεσαία αυτοκίνητα έως 1.600 κ.εκ. turbo