Διαβάστηκε από 5047αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/6/2011
Mε ευρωπαϊκό αέρα
Οι μηχανικοί της Fiat με αρκετές επεμβάσεις στην ανάρτηση και το τιμόνι
προσάρμοσαν το Freemont στα ευρωπαϊκά οδηγικά γούστα.
Οι μηχανικοί της Fiat υπόσχονται ότι μετά από 3.000.000 χλμ. δοκιμών και σημαντικές αλλαγές στην ανάρτηση και το τιμόνι, έχουν προσαρμόσει το Freemont στα ευρωπαϊκά οδηγικά γούστα. Στην πράξη, το Freemont μπορεί να μην ξεχωρίζει για την προσωπικότητά του, είναι όμως άνετο χωρίς να είναι πλαδαρό. Οι κλίσεις είναι λογικές, το κράτημα με τη βοήθεια και του στάνταρ ESP δεν προβληματίζει, ενώ το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, αμεσότητα και ακρίβεια. Όταν πιεστεί, το Freemont δε δυστροπεί και εμφανίζει μια τυπική υποστροφική συμπεριφορά, τη στιγμή που ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων κρατά τους αντίστοιχους τροχούς σε συνεχή επαφή με την άσφαλτο. Και όλα αυτά ενώ μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με 4,9 μ. μήκος και 1,7 μ. ύψος! Είναι προφανές πως τα σφιχτότερα αμορτισέρ και ελατήρια, η διαφορετική γεωμετρία και οι πιο δυναμικοί ελαστικοί σύνδέσμοι έπιασαν τόπο. Κανένα παράπονο και από την απόδοση των φρένων στις ευχάριστες διαδρομές της Βόρειας Ιταλίας, αν και θα θέλαμε αμεσότερη απόκριση από το μεσαίο πεντάλ.
Σε γενικές γραμμές, η ποιότητα κύλισης είναι υψηλού επιπέδου και την εικόνα χαλάει κάπως ο θόρυβος του κινητήρα που εισβάλλει στην καμπίνα, αν κανείς αποφασίσει να τον πιέσει από τις 2.500 σ.α.λ. Αυτό όμως δεν έχει ιδιαίτερο νόημα μιας και ο κινητήρας των 140 ίππων που οδηγήσαμε τραβάει πολύ καλά από χαμηλά, χωρίς να χρειάζεται να καταφεύγει κανείς συχνά στον άχρωμο και ένα κλικ προς τα πίσω τοποθετημένο (για τα γούστα μας) επιλογέα του 6τάχυτου κιβωτίου. Κατά συνέπεια, δεν υπάρχει λόγος να πιέζει κανείς τον κινητήρα αμβλύνοντας το πλεονέκτημα της οικονομίας καυσίμου. Με τον κινητήρα των 140 ίππων τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 12,3 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα με κατανάλωση πετρελαίου 6,4 λτ./100 χλμ.