Διαβάστηκε από 11054αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/7/2011
H μικρομεσαία κουπέ BMW 135i αποκτά φρέσκια εμφάνιση και νέο φλογερό κινητήρα δηλώνοντας έτοιμη να κάψει καρδιές παρέα με τη γόμα των πίσω ελαστικών της…
Αν το λέει η καρδιά σου, απενεργοποιείς τα ηλεκτρονικά, πατάς το κουμπί Sport και εν μέσω μεθυστικών ήχων γίνεσαι ο βασιλιάς της πλαγιολίσθησης.
Μικρομεσαία BMW, πίσω κίνηση και τούρμπο είναι, αν μη τι άλλο, λέξεις που φέρνουν στο μυαλό αναμνήσεις από τις θρυλικές 2002 turbo της δεκαετίας του ´70… Μόνο που σήμερα μιλάμε για την ανανεωμένη "μπέμπα" της BMW, που μαζί με το φρέσκο look στο κουπέ αμάξωμα, προσφέρει 306 ίππους από ένα νέο κινητήρα με μονό και όχι διπλό τούρμπο, όπως ίσχυε μέχρι πρότινος. Φρεσκάρισμα
Οι αλλαγές στην εμφάνιση είναι κάθε τι άλλο παρά ριζικές. Ωστόσο, ο ανανεωμένος προφυλακτήρας που θυμίζει αυτόν της έκδοσης M, μαζί με τα ανανεωμένα LED φώτα μπρος- πίσω, κατέστησαν ακόμα πιο θελκτική την κουπέ σιλουέτα. Νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες αλουμινίου 17 και 18 ιντσών.
Ελάχιστες οι αλλαγές στο πολυτελές και εργονομικό εσωτερικό με πιο αισθητή αυτή της σταθερής οθόνης στην κορυφή της κονσόλας.
Στο εσωτερικό, υπάρχουν νέες επιλογές σε επενδύσεις και διακοσμητικά στοιχεία, ενώ πλέον η (έξτρα) οθόνη LCD είναι μεγαλύτερη και σταθερή (όχι αναδιπλούμενη) στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Επίσης διαθέσιμο είναι και δερμάτινο τιμόνι M, με paddles για την αλλαγή των σχέσεων στο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT. Ανάβει φωτιές
Αν και βρίσκεται ένα σκαλί κάτω από την έκδοση M, η 135i Coupe έχει τον τρόπο να σε… ανάβει. Καταρχήν, ξεχωρίζει η θέση οδήγησης για να έρθει μετά το καταπληκτικό σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, που είναι ό,τι καλύτερο σε ρόλο ηνίων για τους 306 ίππους που κάνουν το πίσω μέρος να χορεύει στους ρυθμούς που θα του υποδείξεις. Αν θες το κεφάλι σου ήσυχο, αφήνεις ενεργοποιημένο το DSC και "ακουμπάς" στο δάσκαλο-αντισπίν. Αν το λέει η καρδιά σου τα απενεργοποιείς όλα, πατάς το κουμπί Sport για απόκριση και τιμόνι και, εν μέσω του πνιχτού ουρλιαχτού των 6κυλίνδρων, του σφυρίγματος του τούρμπο και των σκασιμάτων από την εξάτμιση στις αλλαγές του (ε-ξ-α-ι-ρ-ε-τ-ι-κ-ο-υ από κάθε άποψη 7τάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι), καπνίζεις τα πίσω ελαστικά για να γίνεις ο βασιλιάς της πλαγιολίσθησης. Το καλό είναι πως, αν την οδηγήσεις με γραμμές, η μπέμπα θα σε σοκάρει με τον τρόπο που "κρατάει", αλλά και με την ποιότητα της απόσβεσης των σφιχτών αναρτήσεων. Το "αλλά" της υπόθεσης έχει να κάνει με δύο πράγματα: πρώτον, με την τάση των φρένων να "μυρίζουν" σχετικά νωρίς και δεύτερον με την κατανάλωση, που αν εξαντλείς τις δυνατότητες του πλαισίου και του κινητήρα, είναι ιδιαίτερα υψηλή. Αυτό βέβαια μάλλον δε θα αποτελεί πρόβλημα αν έχετε να καταβάλετε (από) 60.760 ευρώ για την απόκτηση μιας πραγματικής μηχανής οδήγησης με πολυτέλεια και φινέτσα, όπως είναι η BMW Σειρά1 135i Coupe…