Διαβάστηκε από 67195αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/7/2011
Πόσο θα καίει;
Από 5,1 λτ./100 χλμ. (facelift)
3,33 λτ./100 χλμ. (SKYACTIV-G)
Στην ανανεωμένη γενιά του Mazda2, η ιαπωνική εταιρεία έχει προχωρήσει σε κάποιες μικρές αλλαγές στους κινητήρες του μοντέλου, ώστε να είναι σύμφωνοι με το πρότυπο Euro5. Οι αλλαγές αυτές έχουν ως αποτέλεσμα να βελτιωθούν ελαφρώς η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 του μοντέλου. Έτσι, ο αρχικός κινητήρας των 1,3 λίτρων, τόσο στην έκδοση με τους 75, όσο και σε αυτή με τους 84 ίππους, έχει πλέον μέση κατανάλωση 5,1 λίτρων ανά 100 χλμ. και εκπομπές CO2 119 γρ./χλμ. Στη χώρα μας, το ανανεωμένο Mazda2 θα το δούμε το Σεπτέμβριο.
Σύντομα και με τον νέο SKYACTIV-G
Εκτός όμως από τα μοτέρ που αναφέραμε, η Mazda θα εφοδιάσει το Mazda2 μέχρι το τέλος της χρονιάς και με έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα 1,3 λίτρων της σειράς SKYACTIV. Το μοτέρ αυτό φέρει άμεσο ψεκασμό και έχει μια σχέση συμπίεση-ρεκόρ 14.0:1, ενώ ενσωματώνει και μια σειρά από άλλες τεχνολογικές αλλαγές. Με τη σύμπραξη του αυτόματου start/stop, ο κινητήρας αυτός αναμένεται να προσφέρει πολύ χαμηλή κατανάλωση, αφού στη μέτρηση του Ιαπωνικού κύκλου, η Mazda ανακοινώνει μόλις 3,33 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ.
Η ανανεωμένη γενιά του Mazda2 θα αποκτήσει τις ελαφρώς πιο οικονομικές
Euro5 εκδόσεις του γνωστού ατμοσφαιρικού κινητήρα των 1,3 λίτρων.
Στη γκάμα του μοντέλου μέχρι τα τέλη της χρονιάς, αναμένεται να προστεθεί και ο νέος και πολύ οικονομικός SKYACTIV-G κινητήρας των 1,3 λίτρων.